X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آذر 1397, 14:08
کد خبر: 28454
خبرنگار: khani
نظرات: 21

در اصفهان پشت سرم حرف‌هایی زدند ولی مردم اصفهان را دوست دارم؛

شجاع خلیل‌زاده: سپاهان تیم خوبی است/ نمی‌توانم قول گلزنی مقابل سپاهان بدهم

شجاع خلیل‌زاده: سپاهان تیم خوبی است/ نمی‌توانم قول گلزنی مقابل سپاهان بدهم شجاع خلیل‌زاده: سپاهان تیم خوبی است/ نمی‌توانم قول گلزنی مقابل سپاهان بدهم
مدافع پرسپولیس در مورد تقابل با ذوب آهن و دیدار پیش رو با سپاهان صحبت کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد شجاع خلیل‌زاده در گفتگو با ایلنا در خصوص دومین پیروزی پیاپی پرسپولیس با گلزنی خودش اظهار داشت: اول باید خسته نباشید بگویم از هواداران که در هیچ شرایطی ما را تنها نگذاشتند. بازی با ذوب آهن بازی مهمی برای ما بود و باید 3 امتیاز آن را می‌گرفتیم تا در کورس قهرمانی و رقابت با رقبا بمانیم و خدا را شکر به خواسته مان رسیدیم و شرایط خوبی که داشتیم را حفظ کردیم.
وی در مورد اینکه چطور با مصدومیت گردنش می‌تواند به این خوبی برای پرسپولیس بازی کند و گل بزند گفت: من خوبم و مشکلی ندارم. همین که هواداران ما خوشحال هستند این برای من یعنی سلامتی و الان هم می‌گویم و می‌خندم و مشکلی هم نیست. در مورد گلزنی هم مهم بردن تیم است و اینکه زحمت بچه‌ها بود که توسط من به ثمر نشست. مهم این است که تیم برنده شود و چه من گل بزنم چه سیدجلال چه منشا چه علیپور هیچ فرقی نمی‌کند.
مدافع پرسپولیس در مورد دو پاس گلی که عالیشاه به او داد عنوان کرد: امید خدا را شکر به روزهای اوج خودش برگشته و همان بازی‌های خوبی که از او انتظار می‌رفت را به نمایش می‌گذارد. امیدوارم همین روند را ادامه دهد و نتایج خوبی کسب کنید.
خلیل‌زاده در مورد بازی با سپاهان هم گفت: بازی خیلی مهم و سرنوشت سازی است. سپاهان تیم خوبی است و هواداران خوبی هم دارد. من خاطرات خوبی از سپاهان دارم و دوران خوبی در این تیم داشتم. برخی از هوادارنما‌های این تیم علیه من حرف‌هایی می‌زنند ولی من هیچ وقت بدِ مردم اصفهان را نمی‌گویم و همیشه خوبشان را گفته‌ام و انسان‌های خوب و مهمان نوازی هستند و آنها را دوست دارم.
وی در مورد مقایسه‌اش با سپهر حیدری و لقب سرطلایی هم اظهار داشت: سرطلایی واقعی سپهر حیدری است. سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشیده و گل قهرمانی این تیم را زده است. من افتخار این را داشتم در مس کرمان با او همبازی باشم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.
مدافع پرسپولیس در مورد اینکه سومین گلزنی پیاپی خودش برای این تیم را در بازی با سپاهان انجام می‌دهد یا نه، گفت: پست اصلی من دفاع است و وظیفه دارم جلوی حملات حریفان را بگیرم. اینکه در ایستگاهی‌ها جلو بروم یا نه بستگی به خواسته برانکو دارد و هر وظایفی به عهده‌ام بگذارد انجام می‌دهم و بستگی هم دارد که موقعیت پیدا کنم یا نه.
خلیل‌زاده در مورد تقابل با کی‌روش استنلی هم خاطرنشان کرد: استنلی مهاجم خوبی است و توانایی‌های زیادی دارد که آن را نشان داده است. تمام تلاشم را می‌کنم بهترین بازی را برای پرسپولیس انجام دهم و امیدوارم استنلی نتواند در این بازی کاری انجام دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها