X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آذر 1397, 08:55
کد خبر: 28460
خبرنگار: khani
نظرات: 2

حواشی تمرین دیروز ؛

از پا به توپ شدن قلعه‌نویی تا دوئلی برای صدرنشینی‌

از پا به توپ شدن قلعه‌نویی تا دوئلی برای صدرنشینی‌ از پا به توپ شدن قلعه‌نویی تا دوئلی برای صدرنشینی‌
تمرین ‌سپاهان برای رویایی با قرمزپوشان پایتخت با انگیزه‌ بالای بازیکنان سپاهان و همراهی هوادران این تیم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم به دنبال برگزاری بازی‌های معوقه لیگ هجدهم فوتبال باشگاه‌های کشور، این روزها شاگردان امیر قلعه‌نویی برای رویارویی با قرمزپوشان پایتخت با انگیزه فراوان مشغول به تمرین هستند.
سپاهانی‌ها تمرینات روز چهارشنبه خود برای رویارویی با پرسپولیس تهران را در حالی ادامه دادند که هواداران سپاهان نیز با حضور خود آنها را همراهی می‌کردند.
تمرین تیم فوتبال سپاهان با حضور حدود یکصد نفر از هواداران این تیم و همچنین با حضور علیرضا مختاری قهرمان پرتاب وزنه بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا همراه بود.
هواداران سپاهان که از طلایی شدن صدر جدول لیگ هجدهم خرسند هستند، نسبت به تمرینات گذشته این تیم حضور کمرنگ‌تری در تمرین امروز داشتند و به صورت ایستاده و در سکوت نظاره‌گر این تمرین بودند.
امیر قلعه‌نویی نیز در ابتدای تمرینات تیم با توپی که در کنار خود داشت و با ذکر نکات فنی نظاره‌گر عملکرد بازیکنانش بود و در اواسط تمرین با بختیار رحمانی به عنوان حریف تمرینی به سایر بازیکنان آموزش توپ‌گیری از حریف داد.
خالد شفیعی، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، مهدی رحیمی، رضا دهقانی، بختیار رحمانی و محمد کریمی توسط 2 مربی در نیمه‌ای از زمین مشغول تمرین بودند که پس از مدتی جای خود را به مهرداد محمدی، ولادیمیر کومان، سیاوش یزدانی، حامد بحیرایی، ساسان انصاری، محمد ایران‌پوریان، سجاد شهباززاده و سعید آقایی دادند که در طول این مدت نیز شهاب عادلی در دروازه قرار داشت.
رسول نویدکیا در طول تمرینات به صورت شخصی به تمرین پرداخت و نخستین کسی بود که تمرینات این تیم را ترک کرد. ایمان زکی‌زاده به دلیل جراحی آپاندیس و پیام نیازمند به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی از ناحیه پا و با نظر پزشک تیم از غایبان تمرین امروز سپاهان بودند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در حین تمرین این تیم در گفت‌وگو با تسنیماز نداشتن محروم برای دیدار با پرسپولیس و انگیزه بالای بازیکنان برای رویارویی با این تیم خبر داد. در این میان، امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین حاضر به گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم نشد.
از میان بازیکنان این تیم نیز هیچ‌کس حاضر به گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم نشد و این در حالی است که عنوان کردند پس از بازی با پرسپولیس با خبرنگاران صحبت خواهند کرد.
تیم فوتبال سپاهان در بازی معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر بدون هیچ محرومی به دیدار پرسپولیس خواهد رفت. این دیدار از 16:10 یکشنبه هجدهم آذرماه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها