X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آذر 1397, 11:22
کد خبر: 28463
خبرنگار: khani
نظرات: 4

ما آماده بازی می شویم؛

الهویی: مثل پرسپولیس به دنبال حاشیه نیستیم

الهویی: مثل پرسپولیس به دنبال حاشیه نیستیم الهویی: مثل پرسپولیس به دنبال حاشیه نیستیم
مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید این تیم به دور از حواشی ایجاد شده، با تمرکز به کارش ادامه می دهد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ سعید الهویی مربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد پیروزی برابر پدیده که این تیم را حالا با شرایط بسیار خوبی به مصاف پرسپولیس رسانده است و تاثیری که نتیجه این مسابقه می تواند در قهرمانی نیم فصل داشته باشد، گفت: طبیعتا فکر می کنیم بر اساس پلنی که توسط آقای قلعه نویی از ابتدای فصل چیده شده، ما قدم به قدم به سمت هدفی که تعیین شده، می رویم؛ البته در این بین درگیر حواشی نمی شویم و این بازی علیرغم حواشی ایجاد شده، هیچ فرقی با بقیه ندارد و سه امتیاز بیشتر ندارد و دنبال قهرمانی نیم فصل هم نیستیم و تمام تمرکزمان روی خود بازی است.
مربی سپاهان در مورد حواشی مطرح شده طی روزهای اخیر پیرامون این مسابقه تاکید کرد: ما یاد گرفتیم تمرکزمان روی تمرین و مسابقات باشد و خیلی درگیر سایت ها نمی شویم تا کری بخوانیم یا حاشیه درست کنیم. شاید افراد و دوستان دیگر ترجیح می دهند، مصاحبه کنند ولی ما برای بازی آماده می شویم و امیدوارم هواداران سپاهان در پایان بازی خوشحال باشند.
الهویی ادامه داد: البته دوستان حرف هایی زدند که اصلا دوست نداشتیم، جواب بدهیم ولی چون دو سه بار ما را (سپاهان) به صورت مستقیم خطاب قرار دادند، حاضریم مسائل داوری 13 هفته گذشته با حضور کارشناسان داوری و مسئولان فدراسیون یک بار دیگر بررسی شود تا ببینیم کدام تیم از اشتباهات داوری سود برده است. بعد از این می توان فهمید که سپاهان کجای جدول قرار می گیرد و بقیه تیم ها کجا. ما برای این موضوع آماده ایم و امیدوارم دوستان هم بیایند؛ چون ما به شرافتمند بودن داوران معتقدیم و اگر اشتباهی بوده هم عمدی نیست. حالا هم سعی می کنیم فشار بیشتر از این ایجاد نشود تا داور بتواند به خوبی قضاوت خود را انجام دهد.
مربی سپاهان در پایان در مورد حرف های برانکو در کنفرانس خبری پس از شکست ذوب آهن، اضافه کرد: من به آقای برانکو احترام می گذارم، چون شخصیتی حرفه ای دارند و در گذشته حرفه ای رفتار کرده اند ولی نام بردن از تیمی که حضور ندارد از نظر اخلاقی و حرفه ای درست نیست.
دستیار امیرقلعه نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که حواشی ایجاد شده، می تواند بازی را تحت تاثیر قرار دهد، اینگونه حرف هایش را خاتمه داد: مطمئنا می تواند تاثیر داشته باشد؛ چون این حواشی روی هر سه جز یعنی هر دو تیم و داور می تواند تاثیرگذار باشد و سطح تحمل آنها را پایین بیاورد. در این شرایط یک اشتباه از سمت هر یک اجزا می تواند تعادل را به هم بزند. در مجموع این گونه حواشی شاید در رسانه ها سبب گرم شدن فضای هواداری تیم ها شود ولی در بازی ممکن است اتفاقاتی را ایجاد کند که البته ما تمام تمرکزمان فقط روی بازی است و سعی می کنیم به هیچ وجه وارد این ماجراها نشویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها