X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 آذر 1397, 07:48
کد خبر: 28473
خبرنگار: khani
نظرات: 11

جایگاه اختصاص یافته به‌هواداران پرسپولیس صرفا 10 درصد است

تابش : سازمان لیگ دستور داد که بازی با پرسپولیس رایگان نباشد

تابش : سازمان لیگ دستور داد که بازی با پرسپولیس رایگان نباشد تابش : سازمان لیگ دستور داد که بازی با پرسپولیس رایگان نباشد
مدیرعامل سپاهان با اشاره به تذکر سازمان لیگ مبنی بر تخلف سپاهان در رایگان کردن بلیط فروشی بازی هفته قبل مقابل پدیده گفت: تیم‌های دیگری نیز بوده‌اند که بازی‌های خود را رایگان اعلام کردند، شاید سازمان لیگ از این ناراحت است که پیش از اعلام به این مرجع، رسانه‌ها خبر رایگان بودن بازی را مخابره کردند.
به‌گزارش پایگا ه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس،مسعود تابش مدیر باشگاه سپاهان، در حاشیه تمرین این تیم در خصوص دیدار پیش روی سپاهان و پرسپولیس اذعان داشت: شرایط فعلی سپاهان با توجه به‌برنامه ریزی پیش از فصل بسیار خوب و مطلوب است، این تیم طبق نظرات قلعه نویی با بهره‌گیری از مربیان و بازیکنان خوب بسته شد و مجموعه فعلی سپاهان نسبت به‌چند سال اخیر بهترین تیم به‌شمار می‌روند.
مدیر باشگاه سپاهان ادامه داد: شاگردان قلعه‌نویی به‌معنای واقعی یک تیم هستند و همدلی و اتحاد در این تیم موج می‌زند؛ از آغاز فصل جاری تا کنون یک حاشیه هم در تیم فوتبال به‌وجود نیامده است.
تابش در خصوص جدال و کری خوانی هواداران سپاهان و پرسپولیس افزود: از هواداران دوتیم تقاضا دارم صرفا به‌تشویق تیم خود بپردازند و از ایجاد حاشیه خودداری کنند؛ تخریب تیم مقابل اثر خوبی بر روی تیم‌ها ندارد و انگیزه بازیکنان را کاهش می‌دهد.
وی ادامه داد: امیدوارم با حفظ آرامش سکوها یک بازی خوب و جذاب را نظاره‌گر باشیم و با کسب سه امتیاز حساس این دیدار جواب حمایت طرفداران سپاهان را بدهیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تمهیدات صورت گرفته برای دیدار روز یکشنبه این تیم و سرانجام داستان استفاده و یا عدم استفاده از طبقه دوم نقش جهان افزود: واقعا دوست داشتیم که این امر اتفاق بیوفتد و در طول هفته نیز رایزنی‌های فراوانی انجام دادیم که در نهایت وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه ورزش اعلام کردند شاید استفاده از طبقه دوم بلامانع باشد اما این امر میسر نشد.
وی ادامه داد: باید اعلام کنم که این مجموعه تا این لحظه به‌صورت رسمی تحویل باشگاه سپاهان داده نشده است و با این وجود چند ساعت پیش با مدیران کارخانه و هیأت از مجموعه دیدار به‌عمل آوردیم؛ حدود 80 درصد از مقاوم سازی سقف‌های مجموعه صورت گرفته و با دستور کارشناسان سازمان توسعه ورزش مبنی بر مقاوم نبودن 100 درصدی مجموعه، از بهر‌ه‌برداری طبقه دوم منع شدیم.
تابش اذعان داشت: طبق قول مساعده پیمانکار تمام مراحل باقی مانده اعم از برچیدن کارگاه‌های اطراف ورزشگاه، مقاوم سازی سکوها و نصب چادر‌ها تا آغاز نیم فصل دوم به‌اتمام خواهد رسید و هواداران با آسایش خاطر بیشتر به تماشای بازی تیم محبوب خود می‌پردازند.
مدیرعامل سپاهان در خصوص هزینه‌های صورت گرفته این مجموعه افزود: با توجه به عدم تحویل رسمی مجموعه، باشگاه سپاهان نباید برای نقش جهان هزینه کند و با این حال شخصا سال پیش نزدیک به 2 میلیارد تومان از باشگاه برای نقش جهان هزینه کردم که حساب ‌رسی مجموعه فولاد مبارکه تا کنون این هزینه‌ها را قبول نکرده است.
تابش در خصوص اقدامات عملی شده برای بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: علاوه بر پارکینگ رسمی مجموعه یک پارکینگ دیگر فراهم شده است، مسیر دوم ورودی ورزشگاه نیز باز خواهد شد همچنین خاک‌های اطراف ورزشگاه نیز جمع آوری شد و مقرر شد 10 دقیقه پیش از اتمام بازی تمامی مسیر‌ها موجود در مجموعه برای خروج هواداران استفاده شود.
وی در خصوص اختصاص جایگاه به هواداران پرسپولیس گفت: جایگاه اختصاص یافته به‌هواداران پرسپولیس صرفا 10 درصد است و از هواداران این تیم خواهش می‌کنم طبق بلیط فروشی انجام شده به ورزشگاه بیایند زیرا طبق قانون جایگاه در اختیار آن‌ها می‌گذاریم.
تابش در خصوص برنامه بلیط فروشی این دیدار نیز افزود: از ساعت 9 صبح بلیط فروشی آغاز می‌شود و هم‌زمان درب ورزشگاه نیز به روی هواداران گشوده خواهد شد؛ از هواداران درخواست داریم با برنامه ریزی دقیق و احتساب ترافیک راهی ورزشگاه شوند.
مدیرعامل سپاهان در خصوص تذکر سازمان لیگ مبنی بر تخلف سپاهان در رایگان کردن بلیط فروشی با پدیده همچنین عدم بلیط فروشی رایگان مقابل پرسپولیس اذعان داشت: تیم‌های دیگری نیز بوده‌اند که بازی‌های خود را رایگان اعلام کردند، شاید سازمان لیگ از این ناراحت است که پیش از اعلام به این مرجع، رسانه‌ها خبر رایگان بودن بازی را مخابره کردند.
وی ادامه داد: پس از بازی با پدیده نیز سازمان لیگ دستور داد که بازی با پرسپولیس رایگان نباشد همچنین در جلسه‌ای که با کمیسیون امنیتی داشتیم، تمامی مقامات و اعضای این کمیسیون رأی برعدم رایگان بودن این دیدار را دادند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها