X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 آذر 1397, 17:54
کد خبر: 28482
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 9

روایت مردانی از سرزمین آن ها

وقتی به جای «پا به توپ»، «دست به حاشیه» می شوند!

وقتی به جای «پا به توپ»، «دست به حاشیه» می شوند! وقتی به جای «پا به توپ»، «دست به حاشیه» می شوند!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد در شرایطی که فضای رسانه‌ای کشور معطوف به دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس در چارچوب نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران است برخی از کانال‌ها رسانه‌های هواداری سرخ‌پوشان سعی بر تشویش فضا و آلوده کردن روح والای ورزش به توهین و افترا دارند.
آنچه از سال‌های گذشته حساسیت دیدارهای سپاهان و پرسپولیس را دوچندان کرده رقابت فوتبالی و نفس‌گیر نمایندگان اصفهان و تهران در مستطیل سبز بوده و معمولاً بروز حاشیه‌هایی که از بیرون به سکوهای ورزشگاه منتقل می‌شود ذات زیبای فوتبال را خدشه‌دار کرده است. در شرایطی که مردم اصفهان و به‌خصوص هواداران سپاهان به‌درستی بر لزوم حفظ شان و شخصیت نام بزرگ «سپاهان» و «اصفهان» هستند متأسفانه برخی افراد منتسب به تیم سرخ‌پوش سعی بر آلود کردن فضای کنونی دارند... تا احتمالاً و به ضم خود از آب گل‌آلود ماهی گیری کنند و به اهداف خود برسند. نمود رفتار غیرحرفه‌ای سرخ‌پوشان پایتخت در کلام سرمربی آن‌ها پیداست. جوسازی برانکو ایوانکوویچ از یک هفته قبل و در کنفرانس خبری تیمش با تیمی غیر از سپاهان شروع شد.همین سخنان مرد اول سرخ‌ها مهر تأییدی بر رفتار زننده هواداران قرمز پوش در فضای مجازی بود. در شرایطی که ارگان‌های مختلف و ذی‌ربط اصفهان ازجمله یگان ویژه ، شورای تأمین استان، کانون هواداران و باشگاه سپاهان با برگزاری جلسات و هماهنگی‌های مفصل سعی بر برگزاری دیداری به‌دوراز هرگونه تشنج دارند گویا عده‌ای نفع خود را در انتشار شایعات و افترا به مردم اصفهان می‌دانند.

نمونه‌ای از این توهمات پوچ در رسانه‌های هواداری پرسپولیس دست‌به‌دست می‌شود. موضوعی که آن‌قدر ناشیانه مطرح‌شده که دقیقاً معلوم نیست چه کسی را هدف تخریب خود قرار داده است؟ فدراسیون فوتبال؟ کمیته داوران؟ هواداران سپاهان و یا...
آنچه هواداران سپاهان به‌درستی به درک کاملی از آن رسیده‌اند همین رفتار غیرحرفه‌ای و عوام‌فریبانه است. در پاسخ به همین صحبت‌های مطرح‌شده می‌توان گفت که موضوع کوچکی همچون شجاع خلیل زاده نه‌تنها در تفکرات هواداران سپاهان جایی ندارد بلکه حتی به‌عنوان دغدغه و شایعه هم برای هیچ هوادار زرد پوشی قابل‌ذکر نیست. بهتر بود کانون هواداران باشگاه پرسپولیس به‌عنوان مرجع اصلی هواداران سرخ‌پوش به‌جای دامن زدن به این‌گونه رفتارها سیاستی برای کنترل معدود هواداران خود در ورزشگاه نقش‌جهان در پیش می‌گرفت. مطرح کردن مطالب بی‌اساسی همچون «ساماندهی فحاشی» تنها زاییده اذهان متوهمی است که از ارائه فوتبال در مستطیل سبز ورزش عاجزند!
وقتی به جای «پا به توپ»، «دست به حاشیه» می شوند!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها