X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 آذر 1397, 08:19
کد خبر: 28485
خبرنگار: khani
نظرات: 3

حتما در نیم فصل دوم تقویت می‌شویم

فتاحی: با قضاوت فغانی مشکلی در دیدار سپاهان و پرسپوایس پیش نمی‎آید

فتاحی: با قضاوت فغانی مشکلی در دیدار سپاهان و پرسپوایس پیش نمی‎آید فتاحی: با قضاوت فغانی مشکلی در دیدار سپاهان و پرسپوایس پیش نمی‎آید
سرپرست تیم سپاهان گفت: خوشحالیم که فغانی داور دیدار سپاهان و پرسپولیس است و مطمئنیم مشکلی پیش نخواهد آمد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ رضا فتاحی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس اظهارداشت: خداراشکر شرایط‌مان خوب است و تمرینات خوبی را انجام داده‎ایم. این دیدار هم مانند سایر دیدارهای‏مان است که امیدواریم بتوانیم با پیروزی از آن بیرون بیاییم.
وی در مورد صحبت‌های اخیر برانکو ایوانکوویچ مبنی بر «سود بردن تیم سپاهان از داوری‎ها»، گفت: در این خصوص تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان مفصل صحبت کرده است. ما حاضریم کارشناسان داوری درباره دیدار‌های سپاهان نظر بدهند. حدود ۸ امتیاز از تیم ما به علت اشتباهات داوری گرفته شده و طبق نظر کارشناسانی که در برنامه‌های تلویزیونی نظر دادند، ببینند کدام تیم با اشتباهات داوری بیشتر متضرر شده است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به تغییر داور دیدار این تیم مقابل پرسپولیس و انتخاب علیرضا فغانی، تصریح کرد: به ما نگفته بودند داور بازی زاهدی‎‏فر است. ما روز پنجشنبه متوجه شدیم که فغانی داور دیدار مقابل پرسپولیس خواهد بود که از این بابت خوشحالیم. البته ما برای همه داوران احترام قائل هستیم، اما فغانی داور جام جهانی بوده و مطمئنیم برای این دیدار مشکلی پیش نخواهند آمد.
فتاحی در مورد تغییرات سپاهان در نقل‌وانتقالات نیم فصل هم خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی هنوز هیچ لیستی نداده‌. البته در نیم فصل دوم طبق گفته او سپاهان حتما تقویت می‌شود. قرار است قلعه‎نویی پس از دو دیدار باقی‌مانده از نیم فصل اول، لیست ورود و خروج را تحویل بدهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها