X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آذر 1397, 09:47
کد خبر: 28510
خبرنگار: khani
نظرات: 0

آخرین قوانین نقل و انتقالات در تعطیلات زمستانی

آخرین قوانین نقل و انتقالات در تعطیلات زمستانی آخرین قوانین نقل و انتقالات در تعطیلات زمستانی
به زودی تعطیلات زمستانی از راه می رسد و تیم ها وارد فصل نقل و انتقالات می شوند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، هیچ تغییر جدیدی در آئین نامه نقل و انتقالات رخ نداده است. تیم ها در صورت داشتن جای خالی می توانند 6 بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنند. تیم هایی هم که در لیست جای خالی نداشته باشند برای جا خالی کردن باید قرارداد بازیکنانی را که نمی خواهند فسخ کنند و این فسخ باید دو طرفه و پیش از 13 بهمن صورت گیرد.
اما در این بین حکایت بازیکن مصدوم چیست؟ بازیکن مصدوم در صورتی که مصدومیت او از سوی ایفمارک تایید شود می تواند از لیست تیم خارج شود و بازیکن جدید جایگزین او شود. این جدا از سهمیه 6 بازیکن جدید در تعطیلات زمستانی است که می تواند به ترکیب تیم اضافه شود.
هم چنین در تعطیلات زمستانی قانون استفاده از بازیکن سرباز به تیم ها ابلاغ می شود. بر این اساس و به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح بازیکن تیم های لیگ برتری تا سن 28 سالگی و بازیکن تیم ملی تا سن 30 سالگی منعی برای بازی نخواهند داشت و بعد از این فورجه باید برای گذراندن دوران خدمت خود اقدام کنند و این هم تنها با بازی در تیم های نظامی امکان پذیر خواهد بود.
اما با وجود همه تلاش ها تغییری در آئین نامه صعود و سقوط رخ نداده است. در پایان فصل جاری دو تیم انتهای جدول لیگ برتر دسته اولی می شوند و دو تیم برتر دسته اول به لیگ برتر صعود خواهند کرد. همچنین تنها یک تیم از دسته اول راهی دسته دوم می شود. به این دلیل که پیش تر نفت تهران از جدول بازی ها انصراف داده بود و تیم سیاه جامگان هم با حکم کمیته انضباطی کنار گذاشته شد. بر این اساس فصل آینده بازی های دسته اول با صعود سه تیم از دسته دوم به دسته اول با حضور 18 تیم برگزار می شود.
گفتنی است قانون استفاده از سه بازیکن زیر 25 سال که قبلا عضو تیم بوده باشند به قوت خود باقی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها