X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آذر 1397, 18:15
کد خبر: 28546
خبرنگار: khani
نظرات: 6

پنالتی پرسپولیس درست بود

خلیل‌زاده: تماشاگران برای فحاشی به من به ورزشگاه آمده بودند نه تشویق سپاهان

خلیل‌زاده:  تماشاگران برای فحاشی به من به ورزشگاه آمده بودند نه تشویق سپاهان خلیل‌زاده:  تماشاگران برای فحاشی به من به ورزشگاه آمده بودند نه تشویق سپاهان
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پنالتی که فغانی برای پرسپولیس گرفت کاملاً درست بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس ، شجاع خلیل‌زاده بعد از تساوی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی خوب را انجام بدهیم. حق ما ۳ امتیاز بود و شرایط بازی به شکلی بود که می‌توانستیم برنده بازی باشیم.
وی افزود:‌داوری بازی هم داوری خیلی خوبی بود. در مورد صحنه پنالتی هم بگویم که من پشت سیدجلال حسینی بودم و دیدم که پنالتی اتفاق افتاد به نظر من آقای فغانی درست سوت زد و پنالتی را خوب گرفت.
خلیل‌زاده در خصوص فحاشی‌های رخ داده علیه او گفت: از دقیقه یک تا ۹۰ بازی تیم‌شان را تشویق نکردند و فقط برای من به استادیوم آمده بودند. آنها قلبی من را دوست داشتند و فقط آمده بودند که به من فحاشی کنند! دست آنها هم درد نکند و از همین‌جا می‌گویم تمام فحاشی‌هایی که به من کردند به خانواده خود کردند. من دوست‌تان دارم و باید بگویم همین هواداران که به من فحش داده‌اند به نویدکیا که اسطوره‌شان است هم فحاشی کردند. یادم است در یک بازی علیه او فحاشی کردند. وقتی علیه نویدکیا فحاشی می‌کنند چه انتظاری از من دارید.
وی در پایان گفت: از مردم خوب اصفهان تشکر می‌کنم که طی این سال‌ها جز خوبی از آنها ندیده‌ام و مطمئناً خدا جواب آنهایی که به من فحش دادند را می‌دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها