X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آذر 1397, 18:55
کد خبر: 28556
خبرنگار: khani
نظرات: 3

از فغانی توقع دارم ادبیاتش را بهتر کند

نیازمند: قبل از پنالتی منشا خطا کرد

نیازمند: قبل از پنالتی منشا خطا کرد نیازمند: قبل از پنالتی منشا خطا کرد
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: علیرضا فغانی در المپیک سوت زده و من در حدی نیستم که از او انتقاد کنم اما توقع دارم کمی ادبیاتش را در زمین بهتر کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، پیام نیازمند بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به تعریف من ندارد چون این تیم تا پای قهرمانی آسیا هم رفته است.
وی افزود: همه پرسپولیسی‌ها جنگنده بودند و به نظرم اصلاً نمی‌توانند در مورد کمبود بازیکن صحبت کنند. بازیکنانی که همه در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌اند طبیعتاً بازیکنان خوبی هستند و من برای آنها هم آرزوی موفقیت می‌کنم.
نیازمند در خصوص صحنه پنالتی گفت: من با سیدجلال حسینی به هوا پریدم و توپ به دست حسینی خورد قبل از این صحنه هم مهاجم پرسپولیس خالد شفیعی را هل داد ولی فکر می‌کنم داور این صحنه را ندید. به نظر من داور باید خطای منشا را اعلام می‌کرد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا اشتباهات فغانی در بازی تأثیرگذار بود یا خیر، گفت: آقای فغانی در المپیک سوت زده و ما در آن حد نیستیم که از وی انتقاد کنیم ولی توقع ما این است که وی ادبیاتش را در زمین مقداری بهتر کند. به نظر من ادبیات آقای فغانی در زمین خیلی تند است.
نیازمند در خصوص اینکه آیا داور بازی بددهانی کرده است، گفت: بددهانی نه، ولی اینکه مثلاً داور بگوید برو داخل دروازه ببینم چندان خوب نیست. خود من عادت ندارم توهینی انجام بدهم ولی داشتم با منشا و علیپور شوخی می‌کردم که داور به سمت ما آمد و فکر می‌کرد در حال مشاجره هستیم. در مجموع هم برای داور آرزوی موفقیت می‌کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها