X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آذر 1397, 19:50
کد خبر: 28577
خبرنگار: lark
نظرات: 9

فغانی-قلعه‌نویی؛ از اینجا کلید خورد

فغانی-قلعه‌نویی؛ از اینجا کلید خورد فغانی-قلعه‌نویی؛ از اینجا کلید خورد
امیرقلعه نویی در همان دقایق ابتدایی دیدار برابر پرسپولیس کنار خط حاضر شد و با اعتراضاتی که به عملکرد داوری داشت، سبب شد فغانی برای تذکر دادن به سمت او بیاید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان بار دیگر برابر هم قرار گرفتند و یکی دیگر از دیدارهای فراموش نشدنی تاریخ این دو باشگاه برخلاف چند سال اخیر در شرایطی رقم خورد که هر دو برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند؛ دو تیمی که روی هم 9 قهرمانی از 17 دوره گذشته لیگ برتر را کسب کرده اند تا نشان دهند، نبرد آنها نبردی برای گرفتن جام است.
اما این دوگانه در روز 18 آذرماه یک ضلع سوم داشت و آن هم کسی نبود، جز علیرضا فغانی؛ داوری که به واسطه موفقیت های بین المللی اش طی سال های گذشته از اعتبار ویژه ای میان اهالی فوتبال برخوردار است. با این حال عملکرد او در دیدار روز گذشته به شدت توسط قلعه نویی به چالش کشیده شد، هر چند برانکو در مقام دفاع از او برآمد و او را یکی از 4 داور برتر دنیا معرفی کرد.
اولین درگیری قلعه نویی و فغانی روز گذشته چهره به چهره رخ داد و داور بین المللی فوتبال ایران از سرمربی سپاهان خواست تا با آرامش بیشتری کنار خط کارش را دنبال کند ولی گرفتن یک پنالتی که بسیاری از کارشناسان آن را به دلیل خطای منشا صحیح نمی دانستند، سبب شد تا دوگانه قلعه نویی و فغانی وارد فاز تازه ای شود.
امیرقلعه نویی در نشست خبری پس از بازی شرکت نکرد ولی امروز در مصاحبه با "ورزش سه" از علیرضا فغانی و عملکردش به شدت انتقاد کرد؛ او معتقد است که فغانی با او زاویه دارد و از دیدار رفت فصل گذشته ذوب آهن-سپاهان و همینطور دیدار جام حذفی این فصل سپاهان- نساجی مازندران نام برد که سوت های فغانی علیه او و تیمش بوده است.
ماجراهایی که در دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان رخ داد، در حافظه تاریخی این دیدار ثبت خواهد شد، ولی بی شک صحبت های امیرقلعه نویی در مورد فغانی و انتقاد از نگاه خاص این داور، چیزی است که همواره علاوه بر حک شدن در حافظه تاریخی هماوردی پرسپولیس و سپاهان، در تمام سوت هایی که او در آینده برای تیم های امیرقلعه نویی خواهد زد، به یادآورده می شود.
فغانی-قلعه‌نویی؛ از اینجا کلید خورد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها