X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 آذر 1397, 13:44
کد خبر: 28583
خبرنگار: khani
نظرات: 4

قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد

نیازمند: خوشحالم مزد زحماتم را با دعوت شدن به تیم ملی گرفتم

نیازمند: خوشحالم مزد زحماتم را با دعوت شدن به تیم ملی گرفتم نیازمند: خوشحالم مزد زحماتم را با دعوت شدن به تیم ملی گرفتم
گلر سپاهان از دعوتش به اردوی تیم ملی و شرایط تیمش می‌گوید.
به گزارش پایگاه خبری طووفان زرد پیام نیازمند در گفتگو با ایلنا در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر که به تیم ملی دعوت شدم و این باعث افتخار من است. تلاش زیادی کردم و زحماتم نتیجه داد و از کی‌روش هم ممنونم که این فرصت را در اختیار من قرار داد و اتفاق خوبی برای فوتبالم است.
وی در مورد رقابت سنگین با 4 گلر دیگر تیم ملی گفت: برای همه این عزیزان احترام قائلم و همه آنها در تیم‌هایشان زحمت می‌کشند و رقابت سنگین و سختی در این پست وجود دارد. من انگیزه زیادی برای حضور در فهرست نهایی دارم و امیدوارم یکی از نفراتی باشم که راهی جام ملت‌ها می‌شود.
گلر سپاهان در مورد اینکه این تیم بعد از چند اردو نماینده در تیم ملی دارد عنوان کرد: خدا را شکر سپاهان در اردوی جدید سهمیه دارد و امیدوارم این تعداد بیشتر هم بشود و بازیکنان خوب دیگری هم داریم که شایسته حضور در تیم ملی هستند. ترافیک بازیکن در تیم ملی زیاد است و لژیونرهای زیادی هم داریم و همین باعث شده حضور در اردوی تیم ملی برای هر بازیکنی در هر پستی سخت باشد و رقابت خیلی حساس و شدید است.
نیازمند در مورد دنباله دار بودن حواشی بازی با پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس تمام شده است و دیگر دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. ما در حال حاضر به فکر بازی مقابل استقلال خوزستان هستیم.
وی در مورد شانس بالای سپاهان برای قهرمانی نیم فصل خاطرنشان کرد: این عنوان ارزش و اهمیت چندانی ندارد و تنها یک دلخوشی برای هواداران است و قهرمانی اصلی در پایان فصل اتفاق می‌افتد. در نظر سنجی برنامه نود با توجه به بازی‌هایی که 3 تیم بالای جدول داشتند و به نظر می‌رسید بازی ما راحت تر است به صدرنشینی سپاهان رای دادند ولی بازی با استقلال خوزستان به هیچ وجه بازی ساده‌ای نیست و نباید خودمان را از پیش برنده بدانیم.
گلر سپاهان در مورد آمار کلین‌شیت‌هایش هم گفت: اصلا توجهی به این موضوع ندارم و همه تمرکزم روی این است که به تیمم کمک کنم و سپاهان نتیجه بگیرد.
نیازمند در پایان با اشاره به وضعیت حال حاضر پیکان هم عنوان کرد: من دوست ندارم در مورد تیم سابقم صحبت کنم ولی مطمئنم اگر آقا مجید بماند می‌تواند اوضاع پیکان را سر و سامان دهد و وضعیت‌شان بهتر می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها