X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1397, 14:48
کد خبر: 28598
خبرنگار: khani
نظرات: 5

توبیخ کتبی برای خالد شفیعی به دلیل اعتراض مکرر به داور

جریمه 100 میلیون ریالی سپاهان به دلیل تخلف تماشاگران

جریمه 100 میلیون ریالی سپاهان به دلیل تخلف تماشاگران جریمه 100 میلیون ریالی سپاهان به دلیل تخلف تماشاگران
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ؛ دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان در حالی برگزار شد تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز اقدام به فحاشی به یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر و اهانت به داور مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
رضا مرادی، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض به داور که سبب التهاب در ورزشگاه و اخراج وی شد و اهانت به تیم داوری، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
یوسف بخشی زاده، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض های مکرر و تحریک تماشاگران که منجر به اخراج وی شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
خالد شفیعی، بازیکن تیم سپاهان پس از اتمام مسابقه و اعتراض مکرر به داور که باعث تحریک تماشاگران خودی شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.
تیم سپاهان اصفهان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
کمیته انضباطی با بررسی دفاعیه تیم سپاهان اصفهان مبنی بر استعلام اخذ شده از کانون هواداران باشگاه و عوامل ذیربط در خصوص عدم تخلف و فحاشی از سوی تماشاگران تیم سپاهان به اطلاع باشگاه می رساند حسب ماده 96 مقررات انضباطی اصل بر صحت گزارشات مقامات رسمی می باشد ضمن آنکه باشگاه در جهت صحت ادعا و مدارک و مستندانی ارسال نداشته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها