X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1397, 15:09
کد خبر: 28600
خبرنگار: khani
نظرات: 7

به دنبال قهرمانی در نیم فصل اول نیستیم

قلعه نویی: از حق خود در کمیته اخلاق دفاع می کنم

قلعه نویی: از حق خود در کمیته اخلاق دفاع می کنم قلعه نویی: از حق خود در کمیته اخلاق دفاع می کنم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خضوع و فروتنی دانایی فرد همواره زبانزد خاص و عام بود و هیچ وقت از ذهن اهالی فوتبال فراموش نمی‌شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگذشت ایرج دانایی فرد بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال ، اظهار کرد: مرحوم دانایی فرد حق به گردن ورزش کشورمان داشت و او بسیار با اخلاق بود و به خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم.
او درباره خاطره اش از مرحوم ایرج دانایی فرد بیان کرد: کسی که اولین گل جام جهانی را زده همواره در یادها می ماند. خضوع و فروتنی دانایی فرد همواره زبانزد خاص و عام بود و هیچ وقت از ذهن اهالی فوتبال فراموش نمی شود.
از حق خود در کمیته اخلاق دفاع می کنم

قلعه نویی درباره احضارش به کمیته اخلاق به علت مصاحبه های تندش علیه فغانی داور فوتبال تصریح کرد: هنوز نامه ای به دستم نرسیده است اما اگر این نامه را دریافت کنم به کمیته اخلاق می روم تا از حق خود دفاع کنم.
سرمربی سپاهان درباره مصاحبه تندش علیه فغانی و او را قلدر فوتبال ایران دانسته است، بیان کرد: به هر حال حرف های خود را درباره فغانی زدم و موضع خود را بیان کردم و دیگر لازم نمی دانم در این باره صحبت کنم.
صحبتی درباره اظهارت سید جلال حسینی ندارم
او درباره اظهارات سید جلال حسینی مبنی بر اینکه تافته جدا بافته افرادی هستند که در نقل و انتقالات هر بازیکنی را جذب کردند،گفت: من در روزهای گذشته درباره این موضوع صحبت کردم و مشخص است که منظورم چه کسانی هستند که در فوتبال ایران نفع می برند. به هر حال سید جلال حسینی نظر خودش را بیان کرده است و صحبتی در این باره ندارم.
او درباره بازی تیمش برابر تیم استقلال خوزستان در آخرین بازی نیم فصل اول گفت: به نظرم این بازی سخت ترین دیدار ما در نیم فصل اول است چرا که استقلال خوزستان جزء تیم های خوب لیگ است اما مشکلات مالی زیادی هم دارد. ما قصد داریم با انگیزه بالا به مصاف حریف اهوازی خود برویم تا وضعیت خوب خود را در جدول رده بندی حفظ کنیم.
ما فقط به دنبال قهرمانی در نیم فصل اول نیستیم
قلعه نویی درباره اینکه تیمش چقدر شانس قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر دارد، تصریح کرد: ما فقط به دنبال قهرمانی در نیم فصل اول نیستیم چرا که به تیم قهرمان جام نمی دهند و قصد داریم به اهداف والا خود برسیم.
بازیکنانی متناسب با افکار تاکنیکی جذب می کنیم
سرمربی تیم سپاهان درباره اینکه لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داده است و بازیکنان بزرگی در فهرست این تیم هستند، گفت: من لیست بازیکنان مدنظر خود را بعد از بازی با تیم استقلال خوزستان به باشگاه می دهم و بازیکنانی که به افکار تاکنیکی ما بخورند جذب می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها