X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 آذر 1397, 08:10
کد خبر: 28602
خبرنگار: khani
نظرات: 5

فغانی داور بزرگی است

پورقاز: دعای خیر پدر و مادرم نبود فصل گذشته فوتبالم تمام می‌شد

پورقاز: دعای خیر پدر و مادرم نبود فصل گذشته فوتبالم تمام می‌شد پورقاز: دعای خیر پدر و مادرم نبود فصل گذشته فوتبالم تمام می‌شد
مدافع میانی تیم سپاهان اصفهان به خبرورزشی گفت: خیلی‌ها که نحوه زمین خوردن من را دیدند، گفتند قطعاً کمر من به‌طور جدی آسیب می‌بیند و قادر به ادامه فوتبال نخواهم بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از روزنامه خبرورزشی، عزت الله پورقاز، مدافع میانی تیم سپاهان در بازی با پرسپولیس یک گل استثنایی زد. گلی که شاید به این زودی‌ها تکرار نشود. این بهترین بهانه بود برای صحبت با این بازیکن بااخلاق و البته حالا می‌شود به او گفت مدافع گل‌زن.
* عزت بی‌تعارف فکر می‌کردی چنین گلی بزنی؟
خیلی از اتفاقات در زندگی غیر قابل پیش‌بینی است و همه این‌ها لطف خداست. قرار بود آن ضربه اوت را خالد شفیعی پرتاب کند که به دستور قلعه‌نویی اوت را من پرتاب کردم و خالد شفیعی به جای من به محوطه جریمه رفت. بعد از پرتاب اوت همان حوالی ایستاده بودم که توپ به سمتم آمد. در صدم ثانیه به این نتیجه رسیدم که با توجه به تراکم در محوطه جریمه پرسپولیس پاس دادن بی‌فایده است و شوت زدن بهترین کار ممکن است و در نهایت توپ به جایی رفت که باید می‌رفت.
* فصل گذشته در بازی پرسپولیس به شدت آسیب دیدی!
همین‌طور است. خیلی‌ها که نحوه زمین خوردن من را دیدند، گفتند قطعاً کمر من به‌طور جدی آسیب می‌بیند و قادر به ادامه فوتبال نخواهم بود. اکنون اگر فوتبال بازی می‌کنم به خاطر دعای خیر پدر و مادرم و لطف خداست.
* بازی چطور بود؟
بازی سخت و درگیرانه‌ای بود. بیشتر یک بازی فیزیکی از آب در آمد. ما تمرین کرده بودیم که بهتر بازی کنیم و همانند بازی‌های گذشته صاحب موقعیت‌های متعدد شویم، اما در اجرای ایده‌های تاکتیکی و خواست‌های کادر فنی موفق نبودیم. البته حریف پرسپولیس بود که قهرمان لیگ برتر شده بود. از سویی این تیم دارای بهترین خط دفاعی است. پرسپولیس در منطقه یک‌سوم دفاعی متراکم بود و گاهی چند گام جلوتر پرس می‌کرد و جلوی خلق خیلی از موقعیت‌های ما را گرفت. در نهایت با کسب یک امتیاز بازی صدرنشین شدیم و این بدین معنی است با قدرت می‌توانیم به مبارزه در کورس قهرمانی ادامه دهیم.
* و باز هم شوت می‌زنی...
به عنوان مدافع میانی دوست دارم در موقیعت گل قرار بگیرم. اگر شرایط باز هم به وجود بیاید این کار را خواهم کرد. از بازی در تیم سپاهان احساس خوبی دارم، چون ارائه‌گر فوتبال تهاجمی است.
* و سوت علیرضا فغانی.
او داور بزرگی است، اما داور بزرگ هم اشتباه می‌کند. به عنوان یک بازیکن امیدوارم اشتباهات داوری در فوتبال ایران آن‌قدر کم‌رنگ شود که دیگر در نتایج بازی‌ها تأثیر‌گذار نباشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها