X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 آذر 1397, 18:03
کد خبر: 28608
خبرنگار: lark
نظرات: 9

آمار و ارقام؛ استقلال خوزستان- سپاهان اصفهان

۸۶۱ روز بدون پیروزی برای سپاهان برابر آبی‌های خوزستان

۸۶۱ روز بدون پیروزی برای سپاهان برابر آبی‌های خوزستان ۸۶۱ روز بدون پیروزی برای سپاهان برابر آبی‌های خوزستان
تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت که بیش از ۲ سال است که برابر این تیم پیروز نشده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، سپاهان و استقلال خوزستان تاکنون ۱۰ بار در لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته اند که ۶ بار سپاهان پیروز شده است و یک بازی هم با پیروزی استقلال خوزستان به پایان رسیده است. در ۱۰ تقابل دو تیم ۳ بازی هم با نتیجه تساوی همراه بوده است.

در ۵ دیداری که سپاهان در اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفته است ۲ بار پیروز شده، یک بار شکست خورده و ۲ بار نیز دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

آخرین تقابل سپاهان برابر استقلال خوزستان به هفته ماقبل پایانی لیگ فصل گذشته باز می‌گردد که در آن دیدار سپاهان به شکست ۳ بر ۲ تن داد تا برای اولین بار در تاریخچه رویارویی‌های دو تیم شکست خورده باشد. پیروزی استقلال خوزستان در آن دیدار بقای آنها را در لیگ مسجل کرد.

همچنین سپاهان در ۳ تقابل اخیرش برابر استقلال خوزستان پیروز نبوده است و آخرین بردش برابر آبی‌های خوزستان به ۱۶ مرداد ۹۵ باز می‌گردد که با عبدالله ویسی ۳ بر یک استقلال خوزستان را در فولادشهر شکست داد. بدین ترتیب از آخرین برد سپاهان برابر استقلال خوزستان ۸۶۱ روز یا به نوعی ۲ سال و ۴ ماه و یک هفته و دو روز می‌گذرد.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان که آخرین دیدار هفته پانزدهم و نیم فصل نخست لیگ برتر به شمار می‌رود روز شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. این دیدار به نوعی مصاف صدرنشین و قعرنشین کنونی جدول است و می‌تواند جذابیت‌های زیادی در خود داشته باشد.

آمار رویارویی‌های استقلال خوزستان و سپاهان به شرح زیر است:
۸۶۱ روز بدون پیروزی برای سپاهان برابر آبی‌های خوزستان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها