X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 آذر 1397, 10:26
کد خبر: 28640
خبرنگار: khani
نظرات: 1

به بازیکنان گفتم اگر می‌خواهید برنده باشید، نترسید

شهبازی: از نظر بدنی و کار با توپ سرتر از ملوان بودیم

شهبازی: از نظر بدنی و کار با توپ سرتر از ملوان بودیم شهبازی: از نظر بدنی و کار با توپ سرتر از ملوان بودیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: در دیدار با ملوان در 20 دقیقه آخر از لحاظ بدنی و کار با توپ برتر از حریف بودیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ سمیه شهبازی در گفت‌وگو با فارس، درباره شرایط تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان، گفت: ما تمرینات این فصل را با هدف شروع کردیم. از 3 ماه قبل از شروع لیگ تمرینات ما آغاز شد و با وجود مشکلات اقتصادی که از آن خبر دارید باشگاه حمایت خوبی از ما داشت. تمرینات خوب پیش رفت و همان طور که می‌خواستیم در زمین هم پیاده کردیم.
وی درباره بازی با ملوان در هفته دوم و برتری مقابل این تیم، عنوان کرد: از قبل می‌دانستیم ملوان تیم درگیری است چون سبک بازی ملوان این گونه است بر همین مبنا تمرینات یک هفته اخیر ما بر این اساس بود.20 دقیقه آخر از لحاظ بدنی و کار با توپ سرتر از حریف بودیم و بازیکنان ما با غیرت بازی کردند اما نیمه اول اصلا خوب نبودیم.
شهبازی با بیان اینکه در نیمه اول بازیکنان تحت شرایط جو ورزشگاه استرس داشتند، خاطرنشان کرد: بازیکنانم نیمه اول استرس داشتند. شرایط میزبانی و هواداران نیز تاثیر گذاشتند اما بین دو نیمه با آنها صحبت کردم گفتم اگر می‌خواهید برنده میدان باشید چه در خانه چه در خارج از خانه نباید بترسید. همین باعث شد تا نیمه دوم خوب بازی کنند.
سرمربی سپاهان درباره تغییرات تیمش در لیگ امسال، یادآور شد: ما تعدادی از بازیکنان فیکس سال قبل را نداریم از جمله فروغ موری، اقبال و سلیمانی از ما جدا شدند اما بازیکنان همچون محمدی، شاه‌مرادی، فیضی و نیکخواه به تیم ما اضافه شدند. ما در پست‌هایی که لازم داشتیم بازیکن گرفتیم.
وی لیگ امسال را خوب و با کیفیت ارزیابی کرد و گفت: شهرداری بم خیلی خوب شروع کرده است. سنندج با اینکه بازیکنان جوانی دارد اما چون ملی‌پوش هستند با تجربه محسوب می‌شوند. ملوان تیم یکدستی است و شهرداری سیرجان نیز همیشه جزو مدعیان به شمار می‌رود به همین دلیل لیگ امسال خوب و باکیفیت است.
شهبازی درباره بازی تیمش در هفته سوم، خاطرنشان کرد: این هفته با سنندج بازی داریم. تا حدودی بازی این تیم آنالیز شده اما چون در تیم ملی با خودمان کار کرده‌اند آنها را می‌شناسم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها