X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 آذر 1397, 14:54
کد خبر: 28645
خبرنگار: lark
نظرات: 1

انشالله با چند روز استراحت به بازی برابر راه یاب ملل میرسم

شقایق روزبهان: جو فوق العاده ای بر ورزشگاه تختی حاکم بود

شقایق روزبهان: جو فوق العاده ای بر ورزشگاه تختی حاکم بود شقایق روزبهان: جو فوق العاده ای بر ورزشگاه تختی حاکم بود
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: بازی با ملوان بازی بسیار خوبی بود. ما در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم توانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم.

شقایق روزبهان، بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با پایگاه خبری طوفان زرد، درباره دیدار برابر ملوان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: این بازی، بازی بسیار خوبی بود و جو فوق العاده ای در ورزشگاه تختی حاکم بود. ما در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم توانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم و خوشبختانه به گل رسیدیم.

وی درباره مصدومیتش در این دیدار بیان کرد: متاسفانه در اثر برخورد با بازیکن حریف از ناحیه قفسه سینه مصدوم شدم. انشالله با چند روز استراحت به بازی برابر راه یاب ملل میرسم.
روزبهان در پایان در مورد صحبت های مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان مبنی بر اینکه شقایق روزبهان بهترین بازیکن دیدار سپاهان و ملوان بود، گفت: ایشان نسبت به بنده خیلی لطف دارند و پس از اینکه این جمله را در مورد خودم از ایشان شنیدم احساس خیلی خوبی به دست آوردم اما همه بچه های تیم عالی بودند و مطمئنا کل مجموعه تیم خوب کار کردیم که در نهایت موفق شدیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها