X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 آذر 1397, 08:15
کد خبر: 28651
خبرنگار: khani
نظرات: 2

6 تیم مدعی قهرمانی داریم

فرهمند: نباید تیم آقایان را با تیم بانوان مقایسه کرد

فرهمند: نباید تیم آقایان را با تیم بانوان مقایسه کرد فرهمند: نباید تیم آقایان را با تیم بانوان مقایسه کرد
کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: تیم فوتبال آقایان و بانوان را نمی‌‌توان مقایسه کرد ولی تمام تلاش‌مان قهرمانی در این دوره از مسابقات است که بیش از 6 تیم مدعی در آن وجود دارند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ الهام فرهمنددر گفت‌وگو با فارس، در خصوص دیدار هفته گذشته تیم خود مقابل تیم ملوان بندر انزلی اظهار کرد: بازی خوبی را مقابل ملوان بندر انزلی شاهد بودیم؛ این تیم پس از دو سال مجدداً به‌ لیگ برتر بازگشت بود و هواداران این تیم نیز استقبال خوبی از این بازی به‌عمل آورده بودند.
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان ادامه: با این وجود بازیکنان تیم ما به‌خوبی عمل کردند و مدیریت بازی را در دست گرفتند و توانستیم با استفاده از موقعیت‌های این بازی، پیروز میدان باشیم.
وی در خصوص کیفیت لیگ جاری افزود: تنها دو هفته از آغاز لیگ سپری شده است و نمی‌توان به‌صورت کامل در این خصوص نظر داد اما با وجود دو بازی قبلی در لیگ جاری، امسال سطح لیگ برتر افزایش یافته است.
فرهمند ادامه داد: در حال حاضر شش تیم مدعی قهرمانی هستند در حالی که سال گذشته تنها چهار تیم مدعی قهرمانی بودند و بقیه تیم‌ها با اختلاف امتیاز زیادی نسبت به چهار تیم نخست قرار گرفتند؛ امسال شش تیم واقعا شانس قهرمانی دارند و همین موضوع سبب افزایش کیفیت لیگ شده است.
کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص وضعیت فعلی تیم فوتبال بانوان سپاهان و سطح آمادگی این تیم اذعان داشت: امسال تمرینات تیم فوتبال سپاهان زود آغاز شد و با توجه به‌ اینکه تیم ما چندین بازیکن ملی‌پوش در اختیار دارد و این بازیکنان به‌ اردوها دعوت می‌شدند، مقداری تیم را دچار مشکل کرد و تیم نتواست به بهترین حالت هماهنگی خود دست‌ یابد.
وی ادامه داد: با این وجود تیم سپاهان به 70 درصد از آمادگی و هماهنگی خود دست یافته است و امیدوارم با سپری شدن لیگ و مسابقات سطح آمادگی سپاهان نیز افزایش یابد.
فرهمند پیرامون حمایت‌های باشگاه سپاهان از تیم فوتبال بانوان افزود: در ابتدا نباید تیم بانوان را با آقایان مقایسه کرد و با این وجود حمایت‌ها باشگاه از تیم خوب و راضی کننده بوده است اما به نظر من می‌شود حمایت‌ها باید بیش از این باشد.
کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص آینده تیم فوتبال بانوان سپاهان در لیگ برتر گفت: با توجه به‌ اینکه سطح تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر امسال افزایش یافته است و رقیبان خوبی برای ما محسوب می‌شوند تیم سپاهان نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد که به‌هدف خود یعنی قهرمانی دست یابد.
وی ادامه داد: بجز قهرمانی در لیگ برتر با سپاهان، هدف شخصی من نیز این است که با تیم ملی فوتبال بانوان بتوانیم دوره دوم مسابقات المپیک را با موفقیت سپری کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها