X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 دی 1397, 08:06
کد خبر: 28701
خبرنگار: lark
نظرات: 9

آقای فغانی! شما چهار امتیاز از حق تیم سپاهان را به راحتی ضایع کردی!

فتاحی: یک جایی باید همه این تبعیض ها و ناعدالتی ها تمام‌شود

فتاحی: یک جایی باید همه این تبعیض ها و ناعدالتی ها تمام‌شود فتاحی: یک جایی باید همه این تبعیض ها و ناعدالتی ها تمام‌شود
عضو کادرفنی تیم فوتبال سپاهان گفت: زدن مواد منفجره وترقه به هیچ وجه کار درستی نیست و خود هواداران باید با کسانی که این عمل را انجام میدهند، برخورد کنند و اجازه ندهند کسی مواد محترقه پرتاب کند.

حسام فتاحی، عضو کادرفنی تیم فوتبال سپاهان درباره آرای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی برای دیدار سپاهان - پرسپولیس به خبرنگار پایگاه خبری طوفان زرد گفت: چون مطمئن بودم‌ که داور پنالتی را ناعادلانه گرفته و حق مسلم و واضح تیم ما پایمال شده است‌، پس از پایان بازی رفتم که به ایشان بگویم نوع رفتار، نوع حرکات و قضاوتی که در این دیدار انجام داد حق تیم ما را ضایع کرد و در آن هفته ما باید 31امتیازی میشدیم و پرسپولیس 27 امتیازی. آقای فغانی! شما چهار امتیاز از حق تیم سپاهان را به راحتی تضییع کردی! این خیلی خوب است که شما برای ایران افتخار آفرینی کردی و قطعا هر کسی که برای این آب و خاک افتخار به دست آورد، برای همه قابل احترام است،اما دلیل نمیشود بازی به این مهمی را بدون تمرکز و تنها با یدک کشیدن اسم علیرضا فغانی بخواهد قضاوت کند. آیا اگر تیم دیگری روبروی ما بود ایشان به این گونه مضحک این پنالتی را میگرفت؟آیا این پنالتی که گرفته شد در حد داور رده بندی جام جهانی بود؟
وی ادامه داد: من خواستم در کمال احترام درمورد حق از بین رفته تیم با وی صحبت کنم که مرادی ناظر بازی جلویم را گرفت و چند مشت به شکم من زد‌. چون‌ دقیقا مثل روز برایم روشن بود که آنها به دنبال جریان سازی هستند و می خواهند به تیم ضربه بزنند، خودم را کنترل کردم و اگر بحث منافع تیم نبود همان جا داخل زمین تلافی مشت هایی که در ناحیه جراحی عمل شکم من زد را درمی آوردم.

فتاحی با بیان اینکه یک جایی باید همه این تبعیض ها و ناعدالتی ها تمام‌شود، گفت: من هنوز هم روی حق تیم و حرفهایی که زدم هستم و معتقدم یک جایی باید همه این تبعیض ها و ناعدالتی ها تمام‌شود. دعواهای بعد از پایان بازی پرسپولیس و سایپا شبیه رینگ بوکس بود،حرکات زشت و زننده بازیکن پرسپولیس که همیشگی است و موارد دیگر که در طی این سالها اتفاق افتاده را با جریمه ما در نظر بگیرید؛ آن وقت آیا این عدالت است؟
ما در روز بازی در رختکن بودیم و تیم مشغول آماده سازی برای ورود به زمین بود. هواداران پرسپولیسی که بالای سر ما بودند ترقه که نمیشه گفت بمبی زدند که شیشه رختکن ما شکست. اینکه در جریان بازی اشیا محترقه زده شود به هیچ وجه انسانی،اخلاقی و درست نیست. کافیست یک لحظه چشمان خود را ببندیم و خود را جای سرباز احمدی تصور کنیم و ببینیم که آن شخص تا آخر عمر از نعمت دیدن محروم شده است. اینکار از سمت هر کسی که باشد مورد سرزنش قرار میگیرد و هیچ انسانی نباید روی سکوها چنین رفتارهایی را انجام دهد.

حسام فتاحی در پایان درباره قهرمانی سپاهان در لیگ برتر بیان کرد: اگر عدالت واقعی برقرار باشد و کل تیم تلاش و انگیزه خود را برای قهرمانی داشته باشند، انشالله به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها