X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 دی 1397, 19:04
کد خبر: 28742
خبرنگار: khani
نظرات: 2

کیفیت زمین خیلی می تواند در سطح بازی های لیگ بانوان تاثیرگذار باشد

فرهمند: تیم آقایان و بانوان سپاهان شانس قهرمانی دارند

فرهمند: تیم آقایان و بانوان سپاهان شانس قهرمانی دارند فرهمند: تیم آقایان و بانوان سپاهان شانس قهرمانی دارند
الهام فرهمند کاپیتان تیم فوتبال سپاهان و بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ارتباط با شانس قهرمانی سپاهان اظهار داشت: در فصل جاری هم تیم آقایان و هم بانوان سپاهان شانس قهرمانی دارند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد الهام فرهمند کاپیتان تیم فوتبال سپاهان و بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با شانس قهرمانی سپاهان اظهار داشت: در فصل جاری هم تیم آقایان و هم بانوان سپاهان شانس قهرمانی دارند. در لیگ برتر آقایان سپاهان در نیم فصل دوم رقبایی مانند پدیده، پرسپولیس، تراکتور و استقلال را پیش رو دارد. در لیگ بانوان هم امسال 6 تیم شانس قهرمانی دارند که ما هم جزو مدعیان اصلی هستیم. سال گذشته در لیگ بانوان رقابت ها آسان تر بوده زیرا چهار تیم بالای جدول خود را از سایر تیم ها کاملا جدا کرده بودند اما امسال شش تیم هستند که مدعی قهرمانی هستند و لیگ برتر بانوان در فصل جاری جذاب تر شده است.
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در خصوص تفاوت شرایطش در سپاهان و تیم ملی خاطر نشان کرد: در سپاهان کاپیتان هستم اما در تیم ملی چون از رده بزرگسال اضافه شدم و در رده‌های قبل از آن حضور نداشتم، بچه های با سابقه تر هستند و آنها بر من اولویت دارند. در سپاهان سال هاست حضور دارم و ارتباطم با بچه ها بیشتر است اما در تیم ملی شرایط متفاوت است، در تیم ملی آرام تر هستم.
بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان پیرامون شرایط لیگ بانوان تصریح کرد: کیفیت زمین خیلی می تواند در سطح بازی های لیگ بانوان تاثیرگذار باشد. مثلا زمین شهرداری بم چمن مصنوعی است اما با موکت یا آسفالت هیچ تغییری نمی کند و موجب آسیب دیدگی بیشتر بازیکنان می شود. در شمال هم به دلایل آب و هوایی همینطور است مثلا زمین ملوان واقعا گل بود و چمنی در کار نبود.
نمی دانم خود تیم ها از امکانات خوب استانشان استفاده نمی کنند یا به فوتبال بانوان این امکانات را نمی دهند. نمی فهمم چرا از امکانات خوب استفاده نمی شود تا بتوانیم سطح لیگ بانوان را بالا ببریم.
الهام فرهمند درباره پست بازی خود در زمین بیان کرد: خودم راحت تر هستم که عقب بازی کنم چون قدم بلند است و ضربات اول را در هوا می‌زنم. درست است که کمتر می توانم گل برنم اما در پست هافبک دفاعی مشکلی ندارم و آزادی عمل خوبی دارم.
کاپیتان سپاهان درباره شرایط تیم ملی فوتبال بانوان ایران عنوان کرد: اردوی تیم ملی به تازگی تمام شد و اردوی بعدی در بهمن ماه است و خدا رو شکر شرایط خوبی داریم. اما احتیاج شدید به بازی ها تدارکاتی داریم. مرحله دوم بازی های مقدماتی خیلی سخت تر است زیرا دوازده تیم قدرتمند برای راهیابی به المپیک می جنگند. در تیم ملی شرایط سختی داریم چون در آسیا تیم های قدرتمندی داریم که در جهان هم جزو تیم های با کیفیت هستند مانند استرالیا، ژاپن و کره جنوبی، به همین دلیل برای آمادگی بیشتر به بازی های تدارکاتی خیلی بیشتری نیاز داریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها