X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 دی 1397, 11:59
کد خبر: 28746
خبرنگار: khani
نظرات: 4

آقایی در تلاش است تا این مشکل را مرتفع کند

فتاحی: چک سعید آقایی هیچ ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارد

فتاحی: چک سعید آقایی هیچ ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارد فتاحی: چک سعید آقایی هیچ ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره دردسر سعید آقایی بابت پرداخت چک باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: چکی بین سعید آقایی و باشگاه گسترش فولاد تبریز رد و بدل شده و این چک هیچ ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، سعید آقایی مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به صورت قرضی و به ازای دادن چکی شخصی به مبلغ 1 و نیم میلیارد تومان از گسترش فولاد تبریز به تراکتورسازی پیوست در نهایت و در پایان فصل با توجه به بسته‌بودن پنجره نقل و انتقالات تیم تراکتورسازی به سپاهان اصفهان پیوست.
این چک تا به امروز نقد نشده است و شایعاتی درباره بازگشت مدافع سپاهان به تیم سابق خود که هم‌اکنون با نام ماشین‌سازی تبریز در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند به گوش می‌رسد.
رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره ماجرای این چک اظهار داشت: چکی بین سعید آقایی و باشگاه گسترش فولاد تبریز رد و بدل شده است و این چک هیچ ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارد، این بازیکن به صورت یک بازیکن آزاد جذب شده است.
وی در ادامه گفت: سعید آقایی نیز در تلاش است تا این مشکل را مرتفع کند و باشگاه سپاهان نیز امیدوار است تا مشکلات به وجود آمده برای این بازیکن به زودی حل شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها