X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1397, 11:13
کد خبر: 28755
خبرنگار: khani
نظرات: 4

قرارداد من لفظی نبود!

طالبی : باشگاه سپاهان نمی‌خواهد اشتباه دوران رحیمی را جبران کند!

طالبی : باشگاه سپاهان نمی‌خواهد اشتباه دوران رحیمی را جبران کند! طالبی : باشگاه سپاهان نمی‌خواهد اشتباه دوران رحیمی را جبران کند!
بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان به تشریح اختلاف مالی‌اش با مدیران سابق باشگاه سپاهان پرداخت و گفت: مسئولان وقت باشگاه سپاهان دیگر به تماس‌های من در مورد طلبم جوابی ندادند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد فرشید طالبی در گفت‌وگو با تسنیم ، اختلافات مالی‌اش با باشگاه سپاهان را ناشی از اشتباه این باشگاه دانست و اظهار داشت: این اشتباه از جانب باشگاه صورت گرفته است و ظاهراً مبلغ مازاد بر قراردادم، به عنوان اصل مبلغ قرارداد سند خورده است و امیدوارم باشگاه این اشتباه را تصحیح کند.
قرارداد من با رحیمی لفظی نبود!
وی با اشاره به اظهارات مسئولان باشگاه سپاهان در خصوص عدم ارائه سند و مدرکی برای طلب‌اش، خاطرنشان‌ کرد: دوستان می‌گویند که من سند و مدرکی ندارم؛ آیا من صداقت و معرفت هم نداشتم؟ باشگاه چطور؟ انتظار دارم هر کس باعث به وجود آمدن این مشکل شده است، بیاید و آن را تصحیح کند. دوستان به من می‌گویند ممکن است مبلغ قراردادم در آن زمان با آقای رحیمی (مدیرعامل اسبق باشگاه سپاهان) به صورت لفظی بوده باشد، در حالی که من هیچ‌گونه قراردادی در باشگاه سپاهان و با آقای رحیمی به صورت لفظی منعقد نکرده‌ام. قرارداد من هیچ‌گونه متمم و بندی نداشته است. البته آقای تابش هم حق دارد و در این باره درست می‌گوید، اما من از ایشان انتظار دارم که مشکلم را پیگیری کند.
باشگاه سپاهان نمی‌خواهد اشتباه دوران رحیمی را جبران کند!

بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: چرا باشگاه سپاهان نمی‌خواهد اشتباه خودش را جبران کند؟ اگر باشگاه به اشتباه سند زده است، مسئولان آن زمان که هستند، چرا این اشتباه را تصحیح نمی‌کنند؟ دوستان می‌گویند که من برای طلبم سندی ندارم، مبلغ قرارداد من مشخص است. اگر حق با من نیست، چرا باشگاه حدود 180 میلیون تومان اضافه بر آن مبلغ به من پرداخت کرده است؟ روی صحبت من با آقای تابش نیست و ایشان، شخص صادقی است که به او ارادت دارم، اما انتظار دارم به مشکلم رسیدگی کنند.
طالبی در ادامه به انتقاد از رفتار سرپرست تیم فوتبال سپاهان پرداخته و گفت: نمی‌دانم چرا آقای فتاحی در این مورد هیچ‌گونه همکاری نمی‌کند، در حالی که ایشان در آن زمان در باشگاه حضور داشت و در جریان تمام اتفاقات هست. آقای فتاحی حتی زمانی که در فرودگاه من را دید، گفت که در مورد این اختلافات مالی، حق با من است. جالب است بدانید از زمانی که آقای فتاحی به عنوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان انتخاب شد، شماره تلفن من را مسدود کرد. این رفتار بسیار زشت است و در خور شخصیت من و باشگاه سپاهان نیست.
ریشه اختلافات مالی طالبی با باشگاه
وی در توضیح ریشه اختلافات مالی‌اش با سپاهان، افزود: آن زمان فدراسیون برای مبلغ قراردادها، سقف تعیین کرده بود. در حالی که عملاً این سقف قرارداد، توسط هیچ کدام از باشگاه‌ها مخصوصاً برای بازیکنان ملی‌پوش، رعایت نمی‌شد و مبلغ اصلی قرارداد، به صورت جداگانه پرداخت می‌گردید. زمانی که سپاهان قصد جذب من را داشت، قرار شد قراردادی متناسب با سقف فدراسیون با باشگاه امضا کنم و برای مازاد قراردادم، یک قرارداد داخلی امضا و مبلغ آن به صورت جداگانه پرداخت شود که این اتفاق رخ داد.
طالبی تصریح کرد: من با سپاهان قراردادی به مبلغ 520 میلیون تومان امضا کردم و سپاهانی‌ها برای مازاد آن، یک فقره چک به من داده و گفتند که مبلغ آن در قرارداد قید نمی‌شود. پس از آنکه قرارداد من با سپاهان به اتمام رسید، حدود 20 درصد از مبلغ کل قرارداد و 3 تا 4 مورد از حقوقم را از باشگاه طلب داشتم که آقای رحیمی در آن زمان گفت باشگاه مشکل مالی دارد و به همین دلیل طلب من پرداخت نشد. پس از مدتی مسئولان سپاهان دیگر به تماس‌های من در مورد طلبم جوابی ندادند و در نهایت از طرف باشگاه به من اعلام شد که طلبی ندارم و در واقع چکی که برای مازاد قراردادم گرفته بودم، به جای طلبم سند خورده است.
برخی دوست نداشتند در سپاهان بمانم
بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان به گلایه از مسئولان وقت باشگاه سپاهان پرداخته و گفت: در آن زمان عده‌ای دوست نداشتند که من در سپاهان بمانم و طوری القا کرده بودند که گویا من به دنبال بازارگرمی هستم. سرپرست وقت سپاهان در آن زمان، مصاحبه کرده و مطالبی را از زبان من عنوان کرده بود که صحت نداشت. ایشان گفته بود که من دلم نمی‌خواهد در اصفهان بمانم و بعد از قهرمانی، اغنا شده‌ام. در حالی که مسئولان وقت کوچک‌ترین تماسی برای تمدید قرارداد با من نگرفتند. من اگر به دنبال رفتن بودم به جای سپاهان به یکی از 2 تیم پرسپولیس و یا استقلال می‌رفتم، در حالی که من عاشق اصفهان و هوداران سپاهان و ذوب‌آهن هستم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها