X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 دی 1397, 10:24
کد خبر: 28762
خبرنگار: khani
نظرات: 2

به دلایلی با تراکتورسازی به توافق دوطرفه نرسیدیم

مسلمی‌پور: سپاهان باشگاه بزرگی است

مسلمی‌پور: سپاهان باشگاه بزرگی است مسلمی‌پور: سپاهان باشگاه بزرگی است
بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بنا به دلایلی با باشگاه تراکتورسازی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدیم، البته آن‌ها هم شرایط خاص خودشان را داشتند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محمد مسلمی‌پور در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره حضور در تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: از کودکی در تیم تراکتورسازی بزرگ شدم و در همه رده‌های پایه این تیم بازی کردم. 2 سال پیش امیر قلعه‌نویی من را به تیم بزرگسالان آورد، اما آن سال فرصت چندانی برای بازی به من نرسید.
وی افزود: سال گذشته بازی‌های بسیاری در ترکیب تراکتورسازی انجام دادم. من یکی از سربازان تیم بودم و خدمت سربازی من به پایان رسیده و به دلایل خاص با باشگاه تراکتورسازی قرارداد را تمدید نکردیم، البته آن‌ها هم شرایط خاص خودشان را داشتند.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و کار کردن با قلعه‌نویی و بازیکنان بزرگی مانند کیانی، آقایی و ایرانپوریان که در تراکتورسازی با آن‌ها بودم افتخار بزرگی است و با این بازیکنان راحت هستم، امیدوارم امسال با سپاهان قهرمانی کسب کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم‌فصل دوم در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌گیرد، تصریح کرد: از قلعه‌نویی که دوباره به من اعتماد کرد تشکر می‌کنم. همه تلاشم را انجام می‌دهم اما هدف، نتیجه گرفتن و پیروزی تیم است و فرقی ندارد چه کسی در ترکیب اصلی باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها