X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 دی 1397, 08:13
کد خبر: 28801
خبرنگار: khani
نظرات: 14

برنامه‌ای برای خداحافظی ندارم

نویدکیا: به من نگفتند تو را نمی‌خواهیم

نویدکیا: به من نگفتند تو را نمی‌خواهیم نویدکیا: به من نگفتند تو را نمی‌خواهیم
رسول نویدکیا گفت: من فقط ۳۴ سال دارم و فکر می‌کنم این سن برای خداحافظی زود است حداقل دو سال دیگر می‌خواهم بازی کنم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد وم به نقل از روزنامه خبرورزشی، از چندی قبل در محافل فوتبالی اصفهان صحبت از کنار گذاشتن رسول نویدکیا مطرح شده و به همین بهانه گفت‌وگویی با بازیکن باتجربه سپاهان داشتیم.
نامت از لیست سپاهان کنار گذاشته می‌شود؟
مسئولان تیم که تاکنون حرفی به من نزده‌اند.
چرا بعضی‌ها دائماً حرف از کنار گذاشته شدنت می‌زنند؟
من به حرف بعضی‌ها کاری ندارم. بازیکن تیم هستم و طبق قراردادی که دارم سر تمرین می‌روم و در تمرینات خوب و بدون مشکل کار می‌کنم. مسئولان تیم هم با من هیچ مشکلی ندارند و اگر مرا نخواهند بدون رودربایستی به من نظرشان را اعلام خواهند کرد، چون در فوتبال تعارف وجود ندارد. حرف‌هایی هم که وجود دارد حرف‌های بیرون است و در تیم ما خبری نیست.
این فصل هنوز برای سپاهان بازی نکرده‌ای؟
بله، مصدومیت در این فصل خیلی اذیتم کرد. مدتی را دور بودم بعد که آماده شدم دوباره در یک تمرین انگشت پایم شکست تا بدشانسی‌هایم تکمیل شود، اما خدا را شکر به هر ترتیبی که بود مصدومیت را کنار گذاشتم و به تمرینات برگشتم.
محرم حرفی به تو نزده که بهتر است در اوج فوتبال را کنار بگذاری؟
محرم حرفی به من نزده و من هم در این چند مدت به دلیل مصدومیت‌های زیاد در دوران افول بودم، اما هنوز به بازنشستگی نزدیک نشده‌ام.
به فکر خداحافظی نیستی؟
نه، من فقط ۳۴ سال دارم و فکر می‌کنم این سن برای خداحافظی زود است حداقل دو سال دیگر می‌خواهم بازی کنم و بعد هم از فوتبال کنار بروم.
در مورد سپاهان و قهرمانی نیم‌فصلش چه صحبتی داری؟
خدا را شکر، تیم ما هفته به هفته بهتر شد و بهترین نتایج را گرفت و با شایستگی قهرمان شد. در نیم‌فصل دوم هم با تمهیدات سرمربی شرایط خوبمان را ادامه خواهیم داد و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها