X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 دی 1397, 13:22
کد خبر: 28805
خبرنگار: khani
نظرات: 6

2 جای خالی در لیست نفرات خود داریم

فتاحی: احتمال معاوضه علی محمدی وجود دارد

فتاحی: احتمال معاوضه علی محمدی وجود دارد فتاحی: احتمال معاوضه علی محمدی وجود دارد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: با مستنداتی که داریم به طور حتم می‌توانیم مانع بازی کردن صالحی بازیکن پارس جنوبی جم در نیم فصل دوم شویم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت از تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: بله ما به احترام باشگاه پارس جنوبی جم در حدود ۵ ماه اقدامی برای شکایت نکردیم، اما این باشگاه و ابراهیم صالحی به تعهدات خود عمل نکردند به همین علت صورت جلسه امضا شده را تحویل سازمان لیگ دادیم تا به شکایت ما رسیدگی کند.
از باشگاه پارس جنوبی جم شکایت کردیم
او ادامه داد: زمانی که ابراهیم صالحی قرار بود به تیم سابقش پارس جنوبی جم بازگردد طی صورت جلسه‌ای طرفین متعهد شدند که ۲۵۰ میلیون تومان به باشگاه سپاهان پرداخت کنند، اما این کار را انجام ندادند به همین علت از باشگاه پارس جنوبی جم شکایت کردیم. به هر حال ما با مستنداتی که داریم به طور حتم می‌توانیم مانع بازی کردن این بازیکن در نیم فصل دوم شویم.
طلب خلعتبری حل و فصل می شود
فتاحی درباره وضعیت طلب خلعتبری از سپاهان گفت: طبق برنامه قرار شد که تابش مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای با خلعتبری داشته باشد تا این موضوع حل و فصل شود. همچنین این بازیکن در لیست قلعه نویی نیست.
احتمال معاوضه علی محمدی وجود دارد
سرپرست سپاهان درباره وضعیت جلال علی محمدی بیان کرد: به هر حال باید حق و حقوق باشگاه سپاهان رعایت شود و با موافقت قلعه نویی این بازیکن می‌تواند از تیم ما جدا شود. همچنین باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و سایپا خواهان این بازیکن شدند و این احتمال وجود دارد که علی محمدی را با یکی از بازیکنان مدنظرمان معاوضه کنیم.
او درباره وضعیت سعید آقایی تصریح کرد: چک این بازیکن برگشت خورده است و مشکل این بازیکن به زودی حل می‌شود.
فتاحی درباره وضعیت اردوی این تیم بیان کرد: به هر حال وضعیت اردوی تیم ما تا آخر هفته مشخص می‌شود و به احتمال زیاد در آنتالیا ترکیه اردو می‌زنیم.
2 جای خالی در لیست نفرات خود داریم
سرپرست سپاهان درباره بازیکنان جدید این تیم گفت: ما تاکنون ۲ بازیکن جذب کردیم و ۲ جای خالی هم در لیست نفرات خود داریم که تلاش خود را می‌کنیم که بازیکنان مدنظر قلعه نویی را جذب کنیم.
او در پایان درباره پیروزی تیم ملی ایران برابر یمن گفت: تیم ملی کشورمان با پیروزی پرگل برابر یمن باعث افتخار و غرور فوتبال کشورمان در آسیا شدند و امیدوارم این روند ادامه یابد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها