X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 دی 1397, 16:06
کد خبر: 28810
خبرنگار: lark
نظرات: 11

در نیم‌فصل نمی‌توان تغییرات زیادی در تیم اعمال کرد

تابش: شرایط انتقال علی‌محمدی را به سایپا اعلام کردیم

تابش: شرایط انتقال علی‌محمدی را به سایپا اعلام کردیم تابش: شرایط انتقال علی‌محمدی را به سایپا اعلام کردیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: سایپا علاقه‌مند به جذب علی‌محمدی است و ما با توجه به این درخواست، شرایط انتقال این بازیکن را به آن‌ها اعلام کرده‌ایم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره درخواست باشگاه سایپا برای جذب جلال‌الدین علی‌محمدی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: علی‌محمدی به حضور در تیم سایپا علاقه دارد و این تیم نیز برای جذب این بازیکن درخواستی را برای ما ارسال کرده است.
وی افزود: تیم سایپا از ما درخواست کرد تا شرایط این انتقال را بیان کنیم و باشگاه نیز پاسخ درخواست آن‌ها را داده است، البته در حال حاضر درباره جزئیات این درخواست صحبتی نمی‌کنم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان‌ اصفهان در پاسخ به سوالی درباره لیست امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان برای جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم و اینکه چند بازیکن دیگر مدنظر سپاهان قرار دارد، گفت: قلعه‌نویی 2 یا 3 بازیکن دیگر برای نیم‌فصل دوم مدنظر دارد که به ما اعلام کرده است.
وی ادامه داد: در نیم‌فصل نمی‌توان تغییرات زیادی در تیم اعمال کرد، به دلیل اینکه تغییرات زیاد در نیم‌فصل خود به عامل مخربی برای تیم تبدیل می‌شود و ما در تلاش هستیم تا 2 یا 3 بازیکن مدنظر سرمربی تیم را جذب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها