X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 دی 1397, 11:41
کد خبر: 28813
خبرنگار: khani
نظرات: 1

آسیب‌دیدگی و سرماخوردگی بازیکنان مرا بهم ریخته است

شهبازی: بازی زیبایی را در دربی شاهد خواهیم بود/برای برد به میدان می‌رویم

شهبازی: بازی زیبایی را در دربی شاهد خواهیم بود/برای برد به میدان می‌رویم شهبازی: بازی زیبایی را در دربی شاهد خواهیم بود/برای برد به میدان می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: با توجه به مهره‌هایی که سپاهان و ذوب‌آهن دارند فکر می‌کنم دربی زیبایی را شاهد باشیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت‌وگو با فارس، درباره دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر گفت:ما هفته گذشته یک باخت بد مقابل شهرداری بم داشتیم. البته در این دیدار یک نیمه خوب بودیم و یک نیمه بد. با توجه به اینکه بازی در زمین ما بود 3 امتیاز را از دست دادیم.
وی افزود: برای اینکه بازیکنانم از آن شرایط روحی خلاص شوند تایمی را استراحت دادم تا آنها از نظر ذهنی و روحی آماده شوند. بازی با ذوب‌آهن هم برای ما مثل سایر مسابقات است اما وقتی اسم دربی روی یک بازی می‌آید حساسیت‌های خاص خودش را پیدا می‌کند. ما باید حتما در این دیدار پیروز شویم چون چند دیدار سرنوشت‌ساز دیگر هم داریم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در ادامه درباره تیم ذوب‌آهن، اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و شروع خوبی هم در لیگ داشته است. مربی این تیم کاملا فوتبال را می‌فهمد به همین دلیل فکر می‌کنم با توجه به این موضوع و همین طور مهره‌هایی که هر دو تیم دارند فوتبال زیبایی را شاهد باشیم.
شهبازی درباره مصدومان تیمش برای دیدار با ذوب‌آهن، عنوان کرد: با توجه به فصل سرما، یکی از بازیکنان ما سرماخوردگی شدید دارد که فکر نمی‌کنم بتوانم از ابتدای بازی از این بازیکن استفاده کنم. یکی از بازیکنان نیز آسیب دیده همین اتفاقات مرا کمی بهم ریخته است اما من چند جلسه با جایگزین‌های این بازیکنان تمرین کرده‌ام.
وی در پایان درباره پیش‌بینی این بازی، گفت: پیش‌بینی سخت است اما ما برای برد به میدان می‌رویم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها