X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 دی 1397, 14:37
کد خبر: 28817
خبرنگار: khani
نظرات: 14

سپاهان همواره در پرونده های حقوقی برنده بوده است

تابش: باشگاه ذوب آهن پیشنهاد معاوضه بازیکنان را نپذیرفت

تابش: باشگاه ذوب آهن پیشنهاد معاوضه بازیکنان را نپذیرفت تابش: باشگاه ذوب آهن پیشنهاد معاوضه بازیکنان را نپذیرفت
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: پرونده‌های حقوقی قبلی را صددرصد پاسخگو بودیم و برنده آن‌ها شدیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه کنگره بین المللی حقوق ورزشی اظهار کرد: همین طور که می‌دانید هر ساله پرونده‌های حقوقی زیاد در فیفا و CAS داریم و به طور معمول در این پرونده‌ها محکوم می‌شویم چرا که قوانین و شرایط را نمی‌دانیم. فکر می‌کنم برگزاری کنگره حقوق ورزشی خیلی خوب است و حقوقدانان خانم هم در این جلسه آموزش‌های لازم را دادند. به هر حال در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگیر پرونده‌های حقوقی زیاد نیستیم و فقط یک پرونده در فیفا داشتیم که برنده شدیم و قرار است خسارت ما را بپردازند.
او ادامه داد: پرونده‌های حقوقی قبلی را صددرصد پاسخگو بودیم و برنده آن ها شدیم و با مشکلاتی از جمله پرداخت جریمه‌های سنگین مواجه نشدیم. البته یکی، ۲ پرونده هم در آستانه رسیدگی در فیفاست که به طور حتم در ۳، ۴ ماه آینده رای به نفع ما صادر می‌شود و پیگیر این پرونده ها هستیم. به هر حال قوانین فوتبال را باید بدانیم و در کنگره‌ها شرکت کنیم. همچنین از حقوقدانان خانم درخواست کردیم به اصفهان بیایند تا مفصل‌تر صحبت کنیم و نیاز است که قوانین را بدانیم.
کنگره حقوق ورزشی برای باشگاه ها مفید است
تابش بیان کرد: علاوه بر این کمیته‌های حقوقی باشگاه‌ها باید به این قوانین اشراف داشته باشند و آموزش‌های متعدد را بگذرانند و "جازان" مدیر حقوقی باشگاه سپاهان هم در این جلسه حضور دارد. به هر حال این جلسه برای مسائل حقوقی باشگاه ها مفید است.
علی محمدی به نفعش است به تیم دیگری برود
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره بحث معاوضه جلال علی محمدی با حسینی بازیکن ذوب آهن و وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: تاکنون قربانی را جذب کردیم و اگر مشکلی وجود نداشته باشد قرارداد مسلمی پور هم ثبت می‌کنیم. علاوه بر این با یکی، ۲ بازیکن در حال مذاکره هستیم. برای جذب حسینی مستقیم با باشگاه ذوب آهن صحبت کردیم. البته ۶ ماه به پایان قرارداد حسینی با ذوب آهن مانده بود و می‌توانستیم با بازیکن مذاکره کنیم، اما طبق روال و اصول به طور مستقیم با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تماس گرفتیم و خواستار جذب این بازیکن شدیم.
او در پایان خاطر نشان کرد: علی محمدی بازیکن خوبی است، اما شرایطی پیش آمده است که به نفع این بازیکن است برود و یکی، ۲ سال در تیم دیگری بازی کند. به هر حال حتی به ذوب آهن پیشنهاد دادیم که علی محمدی را با حسینی معاوضه کنیم، اما این باشگاه موافقت نکرد. مذاکرات ما مخفیانه نبود و مستقیم با آذری صحبت کردیم. همچنین در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر قلعه نویی هستیم و قصد نداریم نفرات زیادی جذب کنیم چرا تغییرات زیاد هم برای باشگاه سپاهان مخرب است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها