X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 دی 1397, 19:06
کد خبر: 28821
خبرنگار: khani
نظرات: 5

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

درخواست جلوگیری از بازی صالحی را به سازمان لیگ فرستادیم

درخواست جلوگیری از بازی صالحی را به سازمان لیگ فرستادیم درخواست جلوگیری از بازی صالحی را به سازمان لیگ فرستادیم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: باشگاه پارس جنوبی در زمان انتقال ابراهیم صالحی به این تیم، تعهدی به باشگاه سپاهان داد که متأسفانه تا کنون انجام نشده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رضا فتاحی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره احتمال جذب یک هافبک خارجی توسط تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: به دنبال جذب بازیکن خوب هستیم و ایرانی یا خارجی بودن آن تفاوتی نمی‌کند. در نیم‌فصل دوم، رقابت‌های لیگ برتر سخت‌تر خواهد شد و رقبای سپاهان در حال تقویت کردن خود هستند. به همین دلیل باشگاه سپاهان هر درخواستی که امیر قلعه‌نویی برای تقویت تیم داشته باشد را انجام می‌دهد.
فتاحی درباره اختلافات به وجود آمده بین باشگاه‌های سپاهان و پارس جنوبی بر سر ابراهیم صالحی افزود: در ابتدای فصل صالحی را به باشگاه پارس جنوبی جم منتقل کردیم و این باشگاه تعهدی را به باشگاه سپاهان داد که متأسفانه تا کنون انجام نشده است. در ابتدای فصل صورت‌جلسه‌ای بین باشگاه سپاهان، باشگاه پارس جنوبی و ابراهیم صالحی نوشته و این اختیار به ما داده شده است که هر زمان باشگاه پارس جنوبی نتواند به تعهدات مالی‌اش عمل کند، بتوانیم جلوی بازی کردن صالحی را بگیریم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اگر تا کنون این کار را انجام ندادیم، به دلیل احترام خاصی بود که برای باشگاه پارس جنوبی قائل بودیم، اما دیگر باید از منافع سپاهان دفاع می‌کردیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تأیید می‌کند که جلوی بازی کردن صالحی برای تیم پارس جنوبی را گرفته‌اند، گفت: بله؛ ما به سازمان لیگ در این مورد نامه نوشته‌ایم.
فتاحی در ادامه از برگزاری دیدارهای تدارکاتی بین سپاهان و چند تیم اروپایی در اردوی خارجی زردپوشان خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، 27 دی ماه اردویی در ترکیه خواهیم داشت و در آن‌جا چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های اروپایی برگزار خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که این بازی‌ها قرار است با چه تیم‌هایی برگزار شود، گفت: این موضوع هنوز مشخص نشده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها