X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 دی 1397, 18:04
کد خبر: 28828
خبرنگار: lark
نظرات: 18

از سازمان لیگ خواسته‌ایم جلوی بازی کردن بازیکن پارس‌جنوبی را بگیرد

فتاحی: برای جذب بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی تلاش می‌‎کنیم

فتاحی: برای جذب بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی تلاش می‌‎کنیم فتاحی: برای جذب بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی تلاش می‌‎کنیم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان از نحوه عملکرد باشگاه پارس جنوبی نسبت به این باشگاه در قبال انتقال صالحی گلایه کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، رضا فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی را انجام داده‎ایم. ان‌شاءالله از ۲۷ دی ماه هم یک اردوی تدارکاتی را در ترکیه برگزار خواهیم کرد تا آماده نیم‌فصل دوم شویم. در اردوی ترکیه هم چند بازی تدارکاتی را پیش‌بینی کرده‎ایم تا به مصاف تیم‎های اروپایی برویم.

وی از احتمال جذب یک هافبک توسط سپاهان در روز‌های آینده خبر داد و عنوان کرد: قطعاً در نیم‌فصل دوم کار تیم‎ها سخت‎تر خواهد شد چون همگی به دنبال تقویت تیم‌‎شان هستند. سپاهان هم از این قاعده مستثنی نیست و ما تلاش می‎کنیم بازیکنان مدنظر کادر فنی و امیر قلعه‌نویی را به خدمت بگیریم. در پست هافبک هم به دنبال یک بازیکن هستیم که ایرانی یا خارجی بودن آن تفاوتی نمی‏کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره تلاش این باشگاه برای جلوگیری از بازی ابراهیم صالحی برای تیم پارس جنوبی، گفت: متاسفانه تاکنون باشگاه پارس جنوبی به تعهدات خود در قبال سپاهان عمل نکرده است. طبق توافق دو باشگاه، هر زمانی که باشگاه پارس جنوبی نتواند به تعدات مالی‌اش عمل کند، سپاهان می‎تواند جلوی بازی کردن صالحی را بگیرد. ما باید از منافع باشگاه سپاهان دفاع می‌کردیم و به همین خاطر به سازمان لیگ هم در این مورد نامه نوشته‎ایم تا جلوی بازی کردن صالحی را بگیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها