X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 دی 1397, 19:10
کد خبر: 28845
خبرنگار: khani
نظرات: 15

لغو مجمع فدراسیون فوتبال کار قشنگی نبود

تابش: با کمک اسپانسر هزینه اردوی ترکیه فراهم شد

تابش: با کمک اسپانسر هزینه اردوی ترکیه فراهم شد تابش: با کمک اسپانسر هزینه اردوی ترکیه فراهم شد
مسعود تابش گفت: با کمک اسپانسر توانستیم اردوی نیم فصل را در ترکیه برگزار کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با فارس، در آستانه برگزاری اردوی نیم‌فصل و در مورد شرایط سپاهان اصفهان گفت: ‌خدا را شکر ‌‌‌‌‌‌بچه‌ها شرایط خوبی دارند و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند. به امید خدا در تاریخ ۲۸ دیماه به مدت ۱۰ روز به ترکیه می‌روند و سه بازی تدارکاتی خوب نیز برنامه‌ریزی شده که قرار است انجام بدهند.
برگزاری اردو در ترکیه کار سختی بود ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اما خدا را شکر با کمک اسپانسر توانستیم این کار را انجام بدهیم. البته ما برای کیش برنامه‌ریزی کرده بودیم اما چون زمین کیش کیفیت بدی داشت و نگران بودیم که قبل از شروع نیم‌فصل بازیکنانمان دچار آسیب‌دیدگی شوند، تصمیم گرفتیم از آنجا استفاده نکنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص مطرح شدن نام محمد ابراهیمی و کرار جاسم برای انتقال به تیم سپاهان گفت: ما به احتمال زیاد دو بازیکن دیگر را جذب خواهیم کرد. گزینه‌هایی را مدنظر داریم و مشغول بررسی آنها هستیم. در تلاشیم جذب این نفرات را هرچه زودتر قطعی کنیم تا ‌‌‌در اردوی ترکیه‌ همراه ما باشند. در مورد نفراتی که نام ‌آنها در رسانه‌ها مطرح شده صحبت بوده و ما‌ گزینه‌های متعدد دیگری هم داریم که در موردشان صحبت شده اما هنوز به صورت قطعی ‌به نتیجه نرسیده‌ایم و بنابراین اعلام کردن آن صحیح نیست.
تابش در خصوص اعتراض به رأی محرومیت امیر قلعه‌نویی گفت: ما اعتراض مان را به کمیته انضباطی ارائه کردیم اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و منتظر ‌جواب کمیته‌ انضباطی هستیم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
وی در خصوص ‌‌‌‌‌‌‌لغو مجمع فدراسیون فوتبال ‌اظهار داشت: ما در این مورد خیلی‌ گله‌مند بودیم‌. وجود سه هفته قبل از این تاریخ به ما اعلام کردند مجمع فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد. در ‌ابلاغ هم اصرار داشتند که حتما مدیرعامل شرکت کند‌. متأسفانه شب قبل از برگزاری مجمع، با یک پیام اعلام کردند به زمان دیگری موکول شده است.‌
مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه گفت: من به شخصه برای این مجمع برنامه‌ریزی کرده بودم، بلیت رفت و برگشت تهیه شده بود و برنامه‌های دیگرمان را هم لغو کرده بودیم. خوشبختانه حضورم در تهران مصادف شد با برگزاری کنگره حقوق ورزشی که کمیته ملی المپیک آن را سازماندهی کرده بود. کنگره مفیدی بود و در کنار کمیته حقوقی و بین الملل خودمان از آن استفاده کردیم‌.
تابش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در پایان افزود: اگر به خاطر همزمانی با جام ملت‌های آسیا بوده که از مدت‌ها قبل تقویم جام‌ ملت‌ها مشخص بود و باید پیش‌بینی می‌کردند. در کل کار خوب و قشنگی نبود. دلیل خاصی هم عنوان نشد و فقط در پیامشان نوشته بودند با تصمیم هیأت رئیسه فدراسیون به تاریخ دیگری موکول شد که من از این اتفاق خیلی تعجب کردم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها