X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 دی 1397, 19:19
کد خبر: 28850
خبرنگار: khani
نظرات: 15

ژاپن و کره جنوبی به عنوان جدی‌ترین رقیبای ایران

تابش: ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود

تابش: ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود تابش: ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تیم ملی ایران از نظر پتانسیل و قدرت تیمی، نسبت به عراق در شرایط بسیار بهتری قرار دارد و می‌تواند مقابل این تیم پیروز شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت‌وگو با تسنیم ، تیم ملی ایران را یکی از اصلی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌ها دانست و اظهار داشت: تیم پرقدرتی داریم که در این دوره، یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی است. در این مقطع تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد که از نیروی جوانی و تجربه، به طور همزمان بهره می‌برند. ایران در 2 بازی قبلی نشان داد که می‌تواند قهرمان شود.
وی انسجام و ثبات موجود در تیم ملی را از دلایل اصلی موفقیت ایران در چند سال گذشته دانست و گفت: کارلوس کی‌روش چند سال است که کنار تیم ملی حضور دارد و بازیکنان فعلی تیم ملی نیز مدت زیادی است که در کنار هم بازی می‌کنند. از طرف دیگر ما در هر پست چند بازیکن آماده داریم که این اتفاق بسیار خوشایندی برای تیم ملی به شمار می‌رود. حضور چند گزینه آماده در هر پست، به کادر فنی این اجازه را می‌دهد که بر اساس نوع بازی‌ها برنامه‌ریزی کرده و تیم را ارنج کنند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به دیدار آینده ایران مقابل عراق، حساسیت‌های ایجاد شده برای این بازی را به ضرر تیم ملی دانست و خاطرنشان کرد: ایران از نظر پتانسیل و قدرت تیمی، نسبت به تیم عراق در شرایط بسیار بهتری قرار دارد و می‌تواند پیروز این دیدار شود؛ به شرطی که نگذاریم حساسیت‌های ناشی از شکست تلخ دوره قبل، در این بازی تأثیرگذار باشد. باید مقابل عراق خونسرد و منطقی ظاهر شده و کار خودمان را انجام دهیم. ما باید به این دیدار به چشم یک بازی عادی و معمولی نگاه کرده و به دنبال انتقام گرفتن نباشیم. در بسیاری از اوقات تولید این حساسیت‌ها برای خود ما ایجاد مشکل می‌کند. تیم ما بسیار قدرتر و بهتر از عراق است و در شرایط معقول و معمول، باید پیروز این دیدار باشد.
تابش از تیم‌های ژاپن و کره جنوبی به عنوان جدی‌ترین رقیبای ایران برای رسیدن به عنوان قهرمانی نام برد و تصریح کرد: البته باید بگویم که استرالیا نیز از شانس قهرمانی برخوردار است، اما با بازی‌هایی که از آنها دیده‌ام، این شانس نسبت به سایر رقبا کمتر است.
وی کیفیت این دوره از رقابت‌ها را بالاتر از سایر ادوار جام ملت‌های آسیا دانست و افزود: در این دوره تیم‌های زیادی بودند که با وجود آنکه انتظار زیادی از آنها نمی‌رفت، شگفتی‌ساز شده و پرقدرت کار کرده‌اند. به طور مثال اردن یا ویتنام تیم‌های با کیفیتی بودند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها