X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 دی 1397, 19:12
کد خبر: 28854
خبرنگار: khani
نظرات: 14

تمرین طلایی‌پوشان در آستانه اردوی ترکیه

علی‌محمدی و یزدانی غایب بودند/ تمرین ویژه برای سر‌زنی مهاجمان

علی‌محمدی و یزدانی غایب بودند/ تمرین ویژه برای سر‌زنی مهاجمان علی‌محمدی و یزدانی غایب بودند/ تمرین ویژه برای سر‌زنی مهاجمان
تمرین تیم فوتبال سپاهان زیر نظر امیر قلعه‌نویی و در غیاب 2 بازیکن این تیم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه تمرینات خود در تعطیلات نیم‌فصل امروز و از ساعت 15:30 در زمین اختصاصی خود در باغ فردوس به تمرین پرداخت.
در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی در جمع بازیکنان و کادر فنی حاضر شد و دقایقی را با آن‌ها صحبت کرد، در ابتدا بازیکنان حرکات کششی را انجام دادند و پس از آن کار با توپ انجام دادند
سپس بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و حرکات تاکتیکی را تمرین کردند، علی کیخسروی نیز در غیاب پیام نیازمند که همراه تیم ملی در امارات و شهاب عادلی که با تیم امید در قطر حضور دارد، با مربی دروازه‌بانان تمرینات تخصصی را انجام داد.
جلال‌الدین علی‌محمدی بازیکن سپاهان که این روز‌های خبرهای زیادی در خصوص جدایی وی از جمع طلایی‌پوشان به گوش می‌رسد، در تمرین امروز غایب بود، سیاوش یزدانی دیگر غایب امروز تمرین سپاهان بود؛ هر دو بازیکن به دلیل امتحان درسی امروز غایب بودند.
طلایی‌پوشان در آخر تمرین حرکت و سانتر از جناحین و سرزنی در محوطه جریمه را مرور کردند، همچنین بازیکنان روی ضربه کرنر و همچنین ضربه از پشت محوطه جریمه تمریناتی را انجام دادند.
حدود ۵۰ تماشاگر علاقمند به سپاهان نیز در تمرین امروز حاضر و شاهد کار‌کردن شاگردان قلعه‌نویی بودند؛ سپاهان درخواست رسمی خود را برای جذب جاسم کرار داده اما باشگاه صنعت نفت آبادان هنوز پاسخی به سپاهانی‌ها نداده است.
طلایی‌پوشان شب پنجشنبه 27 دی‌ماه اصفهان را به مقصد ترکیه ترک می‌کنند تا در اردوی تدارکاتی که از 28 دی‌ماه الی 7 بهمن‌ماه آنتالیا شرکت کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها