X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 بهمن 1397, 19:44
کد خبر: 28919
خبرنگار: khani
نظرات: 1

تمرینات ما از نظر فنی کیفیت بالایی دارد

فرهمند: از تابش تشکر می‌کنم که به ورزش و فوتبال بانوان اهمیت می‌دهند

فرهمند: از تابش تشکر می‌کنم که به ورزش و فوتبال بانوان اهمیت می‌دهند فرهمند: از تابش تشکر می‌کنم که به ورزش و فوتبال بانوان اهمیت می‌دهند
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: حضور چند تیم قدرتمند در لیگ برتر این فرصت را به ما می‌دهد که دوباره به کورس مدعیان بازگردیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد الهام فرهمند در گفت‌و‌گو با فارس در این خصوص اظهار داشت: بعد از بازی با پارس جنوبی بوشهر به دیدار مقابل پالایش گاز ایلام فکر کردیم، یکی دو هفته آن‌طور که باید و شاید نتیجه نگرفته بودیم و از نظر روحی در بحران بودیم که با برد خوب در بازی با پارس جنوبی بوشهر خود را به کورس مدعیان برسانیم.
کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: بازی‌های سختی داشتیم و در هر دو بازی با بم و ذوب‌آهن در حالی با از دست دادن تمرکز بازی را واگذار کردیم که ابتدا از حریف پیش افتاده بودیم.
وی در ادامه عنوان داشت: حضور چند تیم قدرتمند در لیگ برتر این فرصت را به ما می‌دهد که دوباره به کورس مدعیان بازگردیم و اگر بتوانیم بازی‌های خود را ببریم به بالانشین‌ها می‌رسیم.
فرهمند در خصوص میزان رضایت مربی تیم از بازیکنان نیز گفت: تمرینات ما از نظر فنی کیفیت بالایی دارد اما هنوز نتوانستیم دستورات مربی را به طور کامل در زمین اجرا کنیم، البته استرس بازی‌ها و خودباوری بازیکنان نیز در این موضوع دخیل بوده است و امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و مربی را راضی کنیم.
بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص بازی هفته قبل نیز بیان داشت: بازی خوبی بود و به این پیروزی احتیاج داشتیم، توانستیم نتیجه را بگیریم اما می‌توانستیم بهتر از این باشیم؛ تاکتیک‌های مربی را به خوبی اجرا نکردیم اما 3 امتیاز بازی را کسب کردیم.
وی در پایان در خصوص حمایت‌های باشگاه سپاهان خاطر‌نشان کرد: سپاهان باشگاه بزرگی است و تمام امکانات حرفه‌ای را دارد و در اختیار ما قرار می‌دهد؛ از تابش تشکر می‌کنم که اینقدر به ورزش و فوتبال بانوان اهمیت می‌دهند.
به گزارش فارس از ، تیم فوتبال بانوان سپاهان از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال روز جمعه 5 بهمن‌ماه در ایلام به مصاف پالایش گاز ایلام خواهد رفت؛ شاگردان سمیه شهبازی که هفته گذشته برابر پارس جنوبی بوشهر با نتیجه قاطع 5 بر صفر به برتری رسیدند با 10 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند و برای بازگشت به جمع مدعیان به 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه نیاز دارند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها