X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 تیر 1392, 07:21
کد خبر: 2892
خبرنگار: behi
نظرات: 4

مزدک همسر احمدی را به بیمارستان فرستاد

مزدک همسر احمدی را به بیمارستان فرستاد مزدک همسر احمدی را به بیمارستان فرستاد
مربی دروازه بان های تیم ملی با انتقاد از گزارشگر مسابقه ایران و عمان می گوید گزارشگر مسابقه باعث شد تا همسر دروازه بان من به بیمارستان منتقل شود.
دن گاسپار مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال ایران یکی از اعضای کادر فنی کارلوس کی روش بود که با این تیم توانست به جام جهانی 2014 برزیل صعود کند.
گاسپار در گفت وگو با SOCCERAMERICA درباره رحمان احمدی، دروازه بان تیم ملی ایران، گفت: از رحمان احمدی بسیار راضی هستم. ما در بازی دوستانه ایران و عمان تصمیم گرفتیم تا از رحمان احمدی در دروازه استفاده کنیم، اما باید بگویم که آن بازی از جمله بازی های بود که دروازه بان ما هیچ اشتباهی نداشت و ما سه گل در سطح کلاس جهانی دریافت کردیم که رحمان در دریافت هیچ کدام از آنها مقصر نبود. با این حال گزارشگر مسابقه در تهران بسیار شدید از او انتقاد کرد که همسر او حین تماشای مسابقه به بیمارستان منتقل شد. رحمان با آن شرایط سخت در تیم ملی بازی کرد، اما ما توانستیم روی او کار کنیم تا رحمان در ادامه پیشرفت کند. بعد از مسابقه هم به سرعت نزد او رفتم و او را در آغوش گرفتم.
گاسپار در پایان درباره زندگی در ایران گفت: ایران کشوری چهار فصل است که زیبایی های طبیعی زیادی دارد. غذاها در ایران کاملا سالم است و مردم همیشه بسیار صمیمی و مهربان با شما برخورد می ...
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها