X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 تیر 1392, 10:44
کد خبر: 2896
خبرنگار: عشق محرم
نظرات: 4

کمیته انضباطی تکلیف سه بازیکن را مشخص می‌کند/عذرخواهی از سپاهانی‌ها و بازگشت پول‌های پرداختی

کمیته انضباطی تکلیف سه بازیکن را مشخص می‌کند/عذرخواهی از سپاهانی‌ها و بازگشت پول‌های پرداختی کمیته انضباطی تکلیف سه بازیکن را مشخص می‌کند/عذرخواهی از سپاهانی‌ها و بازگشت پول‌های پرداختی
پس از درگیری‌های لفظی و رسانه‌ای مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان، شب گذشته جلسه‌ای بین مسئولان دو باشگاه، برخی از اعضای هیئت مدیره، پیشکسوتان و حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مدت سه ساعت در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در این جلسه ابتدا قرار شد تکلیف دهنوی، شجاع خلیل زاده و یعقوب کریمی که ابتدا با پرسپولیس قرار بستند و سپس به سپاهان رفتند توسط کمیته انضباطی روشن شود.
سپس با توجه به فایل صوتی مسئولان باشگاه سپاهان در خصوص اظهارات شیرینی سرپرست قرمزپوشان، که در اختیار داشتند و معتقد بودند که او به اصفهانی‌ها بی احترامی‌ کرده، رویانیان نیز بدون اینکه این فایل صوتی را ببیند یا بشنود از مردم اصفهان و رحیمی عذرخواهی کرد.
در پایان همان هم مقرر شد هر سه بازیکنی که با دو باشگاه قرارداد بستند پول‌های دریافتی و چکها را به باشگاهی که در آن حضور ندارند برگردانند.
خلیل زاده و کریمی ابتدا باید این کار را انجام دهند. رای نهایی در خصوص بازیکنانی نیز که با دو تیم قرارداد بستند از سوی کمیته انضباطی ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها