X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1397, 21:06
کد خبر: 29057
خبرنگار: khani
نظرات: 10

بهترین خط حمله ، بیشترین امتیاز و آقای گل

سپاهان و کی‌روش؛ گل می روید ز لیگ

سپاهان و کی‌روش؛ گل می روید ز لیگ سپاهان و کی‌روش؛ گل می روید ز لیگ
با پیروزی سپاهان مقابل سپیدرود، شکست ناپذیری سپاهان در لیگ برتر به 17 بازی رسید و باخت پرسپولیس در اهواز آنها را به تنها تیم جدول رقابت ها تبدیل کرد که هنوز شکست نخورده.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، شاگردان امیرقلعه نویی پس از سه تساوی پیاپی با سه گل مقابل سپیدرود به برتری دست یافتند تا علاوه بر بازگشت به صدر، آمارهای خوبشان هم طی لیگ هجدهم ادامه دار باشد.
تا پیش از برگزاری هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، سپاهان صدر را از دست داده بود و نمایش خوب تراکتورسازی سبب شده بود تا عنوان بهترین خط هجومی لیگ هم برای طلایی پوشان به خطر افتاده باشد؛ با این حال لغزش پرسپولیس و تراکتورسازی در اهواز و قائمشهر این فرصت را برای سپاهان به وجود آورد تا بار دیگر در این دو عنوان بهترین باشند.
شاگردان امیرقلعه نویی طی 45 دقیقه اول دیدار برابر شاگردان علی کریمی خوب نبودند، اما در نیمه دوم جبران کردند و با تعویض های خوبی که سرمربی این تیم انجام داد، نیمه دوم را با گلزنی شروع کردند و تا دقایق پایانی هم عطش آنها برای رسیدن به گل های بیشتر تمام نشد.
سپاهان و کی‌روش؛ گل می روید ز لیگ

مهرداد محمدی تعویض طلایی امیرقلعه نویی بود؛ او پس از ورود به زمین موفق شد در دقیقه 57 و با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه تیمش را با دو گل از حریف پیش بیاندازد تا این چنین به شادی گل بپردازد.
پیش از دیدار برابر سپیدرود، تراکتورسازی با پیروزی 3 بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان در جدول بهترین خط هجومی لیگ به دو قدمی سپاهان رسیده بود و 28 گل ثبت کردند، ولی با پیگیری بازی ها در هفته هفدهم سپاهان سه گل به سپیدرود زد تا فاصله اش را با تراکتورسازی که در قائمشهر مقابل نساجی به تساوی یک بر یک دست یافت، به 4 گل افزایش دهد.
علاوه بر این شاگردان امیرقلعه نویی از شکست پرسپولیس بهترین بهره را بردند؛ با پیروزی سپاهان مقابل سپیدرود، شکست ناپذیری سپاهان در لیگ برتر به 17 بازی رسید ولی پیش از این، پرسپولیس در لیگ هفتم با 16 بازی شکست ناپذیری رکورددار شده بود و در لیک هجدهم هم همین رکورد توسط برانکو تا دیدار برابر فولادخوزستان ثبت شد.
سپاهان حالا با 35 امتیاز بار دیگر به صدر جدول بازگشته؛ شاگردان امیرقلعه نویی هر چند در بخش تدافعی با 12 گل خورده سومین خط دفاعی مستحکم لیگ پس از استقلال، پرسپولیس و پدیده به شمار می روند که به ترتیب 6،8 و 10 گل دریافت کرده اند ولی در بخش هجومی دوست ندارند این عنوان را با تیم دیگری شریک شوند.

علی قربانی خرید طلایی پوشان در پنجره زمستانی در دقیقه 47 موفق شد از اشتباه ملکی گلر سپیدرود بهترین استفاده را ببرد و گل اول خودش برای سپاهان و البته گل اول دیدار برابر شاگردان علی کریمی را ثبت کند.
علاوه بر این ها در بخش بهترین پاسورهای لیگ، سپاهان محمد کریمی را با 5 بار ارسال پاس گل در اختیار دارد که از حیث تعداد دقایق حضور در زمین و ارسال پاس گل، بهترین آمار را در مقایسه با امین قاسمی نژاد و امید عالیشاه در اختیار دارد؛ ضمن اینکه سه بازیکن سپاهان یعنی مهرداد محمدی، سعید آقایی و محمد ایران پوریان هم 4 گله هستند و این نشان از پراکندگی وظایف در تیم امیرقلعه نویی دارد و اینکه تمام بازیکنان به نوبه خود توانسته اند وظایف خود را در قالب تیمی ایفاء کنند.
در نهایت استنلی کی روش دیگر عنوان فردی لیگ برتر را به خود اختصاص داده؛ این بازیکن که پس از دو بازی محرومیت به ترکیب سپاهان بازگشته بود، طی بازی تمام تلاشش را انجام داد و در دقیقه 88 به گل دهم خود رسید تا فاصله اش با علیپور و استوکس به دو گل افزایش پیدا کند.

استنلی کی روش که مدت ها از گلزنی اش سپری می شد و پس از دیدار برابر پرسپولیس هم دو جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته بود، در دقیقه 89 موفق به ثبت دهمین گل فصل شد تا همچنان آقای گل فصل هجدهم لیگ برتر باشد.
تکسیرا مربی پرتغالی سپاهان پس از دیدار برابر سپیدرود در غیاب امیرقلعه نویی که قصد دارد به سکوتش و اعتراضش ادامه دهد، در نشست خبری حاضر شد و ضمن بی پاسخ گذاشتن سوال خبرنگاری که از او در مورد دلیل سکوت قلعه نویی و زمان بازگشت او پرسیده بود، تاکید کرد هدف سپاهان قهرمانی لیگ است و برای این هدف می جنگد؛ موضعی که پیش تر با این صراحت از مربیان و کادر فنی سپاهان ندیده بودیم ولی آنها با پشتوانه نمایشی که طی نیم فصل اول داشته اند و آمار خوبی که در نیم فصل دوم به افزایش و بهبود آن ادامه می دهند، حق دارند به عنوانی غیر از قهرمانی قانع نباشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها