X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 بهمن 1397, 11:40
کد خبر: 29061
خبرنگار: lark
نظرات: 2

داور بازی روز خوبی داشت

رودنیل: گل اول سپاهان و کارت زرد مسلمان صحیح بود

رودنیل: گل اول سپاهان و کارت زرد مسلمان صحیح بود رودنیل: گل اول سپاهان و کارت زرد مسلمان صحیح بود
کارشناس داوری فوتبال گفت: تیم داوری بازی سپاهان و سپیدرود روز خوبی داشت و گل‌های سپاهان همگی درست بودند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، نوذر رودنیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص داوری دیدار سپاهان و سپیدرود اظهار داشت: داور بازی روز خوبی داشت، دوندگی و جای‌گیری خوبی در طول بازی داشت، اخطاری که در نیمه اول به محسن مسلمان نشان داد نیز کاملا درست بود.

کارشناس داوری فوتبال افزود: گل اول سپاهان که مورد اعتراض بود، هیچ خطایی روی گلر سپیدرود رخ نداد و گل صحیح بود؛ 2 گل دیگر سپاهان نیز مشکل خاصی نداشتند.

وی با بیان این‌که یکی دو صحنه در محوطه‌های جریمه رخ داد که پنالتی نبود و ادامه بازی از سوی داور درست بود معتقد بود تیم داوری روز خوبی داشتند و خوب کار کردند.

رودنیل در خصوص استفاده از داور کنار دروازه در نیم‌فصل دوم نیز گفت: با توجه به این‌که سیستم VAR بسیار گران است و امکان استفاده از آن در ایران وجود ندارد از دو کمک‌داور کنار دروازه‌ها استفاده می‌شود.

کارشناس داوری فوتبال عنوان کرد: این داور‌ها تنها برای اعلام خطا‌هایی که در محوطه جریمه از دید داور پنهان است و همچنین رد شدن توپ از خط دروازه حضور دارند، تأثیر حضور این داور‌ها در کوتاه مدت مشخص نخواهد شد.

وی در پایان بیان داشت: برای اولین‌بار این کار انجام می‌شود و کمک‌داور‌ها تجربه کافی را ندارند و برای مثال در حالی که باید روی خط عرضی حرکت کنند اما به صورت ثابت ایستاده‌اند اما در آینده تأثیرات مثبتی خواهند داشت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال میزبان سپیدرود رشت در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش‌جهان بود و علاوه بر کسب 3 امتیاز با 3 گل زده، به صدر جدول رده‌بندی رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی همچنین با توجه به باخت پرسپولیس به تنهایی رکورد‌دار 17 بازی بدون شکست در یک فصل از لیگ برتر فوتبال شدند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها