X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 بهمن 1397, 13:19
کد خبر: 29066
خبرنگار: khani
نظرات: 4

واکنش باشگاه سپاهان بیانیه است برای دیگران مکاتبه؟!

شفیعی:آنهایی که مدرن هستند بگویند سپاهان علی‌اصغری قهرمان شد

شفیعی:آنهایی که مدرن هستند بگویند سپاهان علی‌اصغری قهرمان شد شفیعی:آنهایی که مدرن هستند بگویند سپاهان علی‌اصغری قهرمان شد
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: بگذارید آنها که مدرن بازی می‌کنند بگویند سپاهان با سیستم علی اصغری قهرمان شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد خالد شفیعی در گفت‌وگو با فارس در خصوص شروع این تیم در نیم فصل دوم، گفت: ما نیم فصل دوم را با انجام تمرینات خوب در اصفهان شروع کردیم. بعد از آن به ترکیه رفتیم وسه بازی خوب انجام دادیم تا مهیای بازی‌های نیم فصل دوم شویم. در بازی اول بازیکنان ما کمی بی‌دقتی کردند،‌می‌توانستند برنده بازی باشند. با وجود احترامی که برای داوران قائل هستم باز هم یک اشتباه باعث شد یک پنالتی برای ما گرفت نشود و باز هم متضرر شدیم اما مقابل سپیدرود گفتیم لیگ از این بازی برای ما شروع شده است. بچه‌ها در نیمه دوم یک نیمه خوب را پشت سر گذاشتند و توانستند گل‌های خوبی به ثمر برسانند و خدا را شکر برنده بازی شدیم.
شفیعی در خصوص صدرنشینی سپاهان و ادامه روند شکست‌ناپذیری این تیم گفت:‌ بدون باخت بودن یک هنر برای هر تیم است. تیم ما توانسته تا اینجا کار را خوب انجام دهد. البته صدرنشینی الان زیاد مهم نیست. مهم آخر فصل است. ما باید تمرکزمان را بازی به بازی حفظ کنیم. به نتایج تیم‌های دیگر کار نداشته باشیم و فکرمان به نتایج خودمان مشغول باشد. اگر تمرکزمان را برای این کار حفظ کنیم موفقیت ما حتمی است.
مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه این تیم در حال حاضر بهترین خط حمله لیگ را دارد و شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید، گفت: من 3-4 سال است با امیر قلعه‌نویی کار می‌کنم. او هر جا بوده تیم‌هایش سراسر هجومی بازی کردند. آمار این سال‌ها گویای درستی حرف من است. امسال هم مانند سال‌های گذشته چیدمان و روش تیم ما کاملا هجومی است. همیشه بازی‌های نیم فصل دوم سخت‌تر هستند و باید تلاش کنیم در نیم فصل دوم هم مانند نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم در آخر کار یک هدیه بسیار خوب به مردم خوب اصفهان و هواداران سپاهان بدهیم.
شفیعی در خصوص خریدهای جدید سپاهان، گفت: خدا را شکر خریدهایی که داشتیم همه بازیکنان خیلی خوبی هستند. امیدوارم پاقدم‌شان خیر باشد و بتوانند بازی‌های خیلی خوبی انجام دهند و به موفقیت‌های تیم کمک کنند.
وی در مورد اینکه برخی معتقدند خریدهای قلعه‌نویی برای انجام بازی با روش‌های سنتی خودش است، گفت:‌مهم نیست بگذارید هر کس هر چه می‌خواهد بگوید. مهم این است که تیم ما قهرمان شود. بگذارید آنها که فوتبال مدرن بازی می‌کنند بگویند سپاهان با سیستم علی‌ اصغری قهرمان شد. وقتی بهترین خط حمله را داریم و تهاجمی بازی می‌کنیم این حرف‌ها اهمیت ندارد.
مدافع تیم فوتبال سپاهان در ادامه گفت:‌در لیگ جزیره، لیگ اسپانیا و حتی در تیم ملی خودمان از اوت دستی استفاده می‌کنند. وقتی روی یک سیستم می‌توانید به حریف فشار آورید آن را انجام می‌دهید. تمام افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند اگر تیم‌هایشان را چک کنید خودشان از اوت بلند استفاده می‌کنند.
شفیعی در خصوص وضعیت داوری‌های مسابقات لیگ برتر گفت: وقتی در یک خانواده مشکلی به وجود می‌آید بزرگ آن خانواده باید کارها را درست کند. متاسفانه همه شاهد هستند که در سال‌های اخیر بین کمیته داوران و دپارتمان داوران و بخش‌های دیگر داوری همیشه اختلاف و مشکل وجود داشت. باید از هر کسی که در راس کار است سؤال پرسیده شود. باید یک جایی یک کمیته‌ای هم باشد که در این مورد سؤال کند. شما در این چند سال که رئیس بودید دستاوردتان چه بوده است؟ هر کسی مسئول است باید پاسخگو باشد.
وی در ادامه گفت: اگر یک بازیکن مصاحبه کند یا حرکتی کند کمیته انضباطی صد بار از او سؤال و جواب می‌کند اما چرا یک مسئول وقتی زیرمجموعه‌اش به کرات اشتباه می‌کنند از او سؤال نمی‌شود. آمدند صحبت کردند و گفتند سیستم VAR می‌آوریم. دست بردارید از این همه وعده و وعید. این وعده و وعیدها نخ‌نما شده‌اند. این همه قول داده اید یک بار به آن عمل کنید تا حداقل وجدان‌تان پیش خودتان راحت باشد که یک بار حرف زدیم و به آن عمل کردیم.
مدافع تیم فوتبال سپاهان افزود: نمی‌گویم مشکل داوری با VAR حل می‌شود. فوتبال در کل چندین مقوله دارد که باید از آنها سؤال شود. مثلا بپرسیم که آقای مدیرعامل شما که این همه برای تیمت هزینه کردی چرا دستاوردت ضعیف بوده یا سؤال کنیم آقای رئیس کمیته داوران دستاورد شما در این چند سال که رئیس بودید چه بوده است؟ چرا این نقایص رفع نمی‌شود؟ این سؤال بدی نیست اما چرا پرسیده نمی‌شود؟
شفیعی در مورد اینکه گفته می‌شود سپاهان با انتشار بیانیه قصد دارد به تیم‌های دیگر فشار وارد کند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست وقتی ما می‌گوییم بیانیه می‌شود وقتی آنها می‌گویند می‌شود مکاتبه؟! من یک اصل را هیچ وقت زیر پا نگذاشتم وقتی پیراهن یک تیم را می‌پوشم چشم و دل و گوشم به دنبال پیراهن آن تیم است. من بازیکن سپاهان هستم. کاری ندارم چه تیمی می‌برد یا چه تیمی می‌بازد و فقط در مورد سپاهان صحبت می‌کنم.
وی در مورد اینکه چه زمانی برای تیمش به میدان خواهد رفت، گفت: خدا را شکر از لحاظ بدنی مشکلی ندارم و مصدوم نیستم. تابع تصمیمات کادر فنی هستم و هر وقت آنها صلاح بدانند و بخواهند می‌توانم بازی و به تیم کمک کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها