X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 بهمن 1397, 13:27
کد خبر: 29068
خبرنگار: khani
نظرات: 9

بازی سرنوشت ساز در هفته هجدهم

مصائب فرکی و رکورد پیکان برابر سپاهان

مصائب فرکی و رکورد پیکان برابر سپاهان مصائب فرکی و رکورد پیکان برابر سپاهان
سرمربی جدید پیکان بعد از شکست سنگین در اولین هفته از دوربرگشت حالا باید تیمش را برای یک بازی دشوار دیگر آماده کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از " ورزش سه" حسین فرکی سرمربی جدید پیکان نتوانست روند شکست های این تیم را متوقف کند و پیکان با 4 گل در زمین خودش از استقلال شکست خورد. پیکان در بازی دور رفت و با مجید جلالی استقلال را در آزادی متوقف کرده بود و این کمی شرایط را در آستانه دومین بازی برای حسین فرکی دشوار کرده است.
سنگین ترین شکست پیکان
تیم پیکان بعد از بازگشت به لیگ برتر و در طول سه فصلی که یکی از تیم های ثابت لیگ است تا به حال شکستی به این سنگینی را تجربه نکرده بود. سنگین ترین شکست پیکان قبل از حضور حسین فرکی مربوط به بازی این تیم در لیگ شانزدهم بود که مجیدجلالی و یارانش با نتیجه سه بر صفر برابر ذوب آهن شکست خوردند. حالا اما پیکان سنگین ترین شکستش از زمان بازگشتش به لیگ برتر و در سه فصل اخیر تجربه کرده و این می تواند ادامه راه و بازی دشوار این تیم را حساس تر هم بکند.
5 بازی بدون برد برابر سپاهان
حسین فرکی قبل از حضور در پیکان و تا پیش از بازی حساس روز جمعه برابر سپاهان، تا به حال نتوانسته است برابر طلایی های اصفهان به پیروزی برسد. او تا قبل از بازی هفته هجدهم که روز جمعه در ورزشگاه شهر قدس و به میزبانی پیکان برگزار می شود 10 بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی به عنوان مربی مقابل تیم سپاهان بازی کرده است و تا به حال 2 برد برابر این تیم به دست آورده است. او یک بار با نفت تهران در بازی رفت لیگ یازدهم و یک بار دیگر هم در بازی برگشت لیگ دوازدهم با فولاد توانست با نتایج مشابه یک بر صفر سپاهان را شکست دهد. اما در 8 بازی دیگر لیگ او 6 باخت و 2 مساوی کسب کرده است. در جام حذفی و در فصل 95-96 نیز فرکی با سایپا برابر سپاهان شکست خورد.
6 بازی بدون برد برابر قلعه نویی
همه چیز حکایت از دشواری بازی پیکان برابر سپاهان در هفته هجدهم دارد. حسین فرکی در طول دوران حضورش به عنوان سرمربی در لیگ برتر یازده بار برابر امیرقلعه نویی بازی کرده است و تنها دوبار به پیروزی رسیده است. فرکی در لیگ یازدهم با نفت قلعه نویی را که هدایت تراکتورسازی را به عهده داشت شکست داد و دومین بار در لیگ دوازدهم و به عنوان مربی فولاد توانست استقلال و قلعه نویی را ببرد. فرکی 5 بار شکست خورده و 4 بار نیز مساوی کرده است. سرمربی جدید پیکان در شش بازی اخیر هیچ بردی برابر قلعه نویی کسب نکرده در حالی که دو بازی آخر این دو مربی در لیگ شانزدهم و به عنوان مربیان سایپا و تراکتور مقابل هم بازی کردند که هر دو بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رکورد پیکان برابر سپاهان

پیکان در 5 بازی آخرش هیچ شکستی برابر سپاهان نداشته و جالب است در 5 بازی آخر دو تیم سه برد و دو تساوی به دست آمده است. درواقع پیکان از زمان حضور مجید جلالی در این تیم و در سه لیگ اخیر(از شانزدهم تا هجدهم) به غیر از بازی رفت لیگ شانزدهم و بازی رفت لیگ هجدهم در سه بازی دیگر به پیروزی رسیده است. البته که در مجموع سیزده بازی اخیر دو تیم از لیگ نهم تا امروز سپاهان 7 بار و پیکان 4 بار به پیروزی رسیدند و دو بازی دو تیم هم مساوی شده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها