X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 بهمن 1397, 18:39
کد خبر: 29102
خبرنگار: khani
نظرات: 3

نقش جهان از ۹۹% ورزشگاه‌های دیگر ایران بهتر است

تابش: یک پول خُردی از تبلیغات گرفته‌ایم/ امسال جذابیت‌های لیگ زیاد است

تابش: یک پول خُردی از تبلیغات گرفته‌ایم/ امسال جذابیت‌های لیگ زیاد است تابش: یک پول خُردی از تبلیغات گرفته‌ایم/ امسال جذابیت‌های لیگ زیاد است
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: فکر می کنم یک پول خرد ۷۰ میلیونی تا حالا از تبلیغات محیطی لیگ گرفته باشیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زردو به نقل از فارس، مسعود تابش درباره پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان و حضور سپاهان در صدر جدول گفت: خیلی وقت است صدرنشین هستیم؛ امسال جذابیت های لیگ زیاد است و ۴ - ۵ تیم شانس قهرمانی دارند که باعث افزایش کیفیت لیگ می‌شود. مربی ما نیز کارش را بلد است و باشگاه هم تا حد امکان نیازها را برطرف کرده است.
وی درباره صدور بیانیه علیه داوری از سوی باشگاه‌ها ادامه داد: همانطور که فدراسیون اعلام کرده است صدور بیانیه چیز خوبی نیست؛ اگر اعتراضی هست باید به مراجع مراجع ذیصلاح ارجاع داده شود. در بازی اول یک پنالتی 100 درصد را برای ما گرفته نشد. وقتی بازیکنان اشتباه می‌کنند داوران هم جایز الخطا هستند، اما امیدواریم نیم فصل دوم شرایط بهتر شود ما هم سعی می‌کنیم از صدور این بیانیه ها جلوگیری کنیم.
مدیرعامل سپاهان در خصوص استقرار سیستم کمک داور ویدیویی در ورزشگاه نقش جهان گفت: ورزشگاه نقش جهان از ۹۹% ورزشگاه های ایران بهتر است. با شروع نیم فصل دوم هم ایرادات زیادی برطرف شده است و از وقتی ورزشگاه تحویل ما شود نسبت به برطرف کردن سایر موارد نیز اقدام خواهیم کرد.
وی افزود: موافق استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی هستیم و سعی می‌کنیم زیرساخت های لازم را نیز برای نصب این سیستم در ورزشگاه نقش جهان فراهم کنیم. با یکی دو شرکت صحبت کرده‌ایم تا گیتهای الکترونیکی را هم راه اندازی کنیم. اگر نقش جهان تحویل ما شود آماده هستیم به صورت کامل مشکلات را برطرف کنیم تا یک ورزشگاه ملی استاندارد را داشته باشیم.
تابش در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه تاکنون پولی از تبلیغات محیطی گرفته است یا نه گفت: فکر می‌کنم یک پول خرد ۷۰ میلیونی گرفته باشیم. بسیاری از درآمدهای طبیعی و قانونی را نداریم؛ عمده درآمد باشگاه‌های خارجی از پخش تلویزیونی، تبلیغات و حق کپی رایت است. سال های قبل چند میلیاردی می‌گرفتیم، اما امسال قول داده‌اند شرایط درست شود. امیدواریم که این قول به سال آینده موکول نشود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها