X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 بهمن 1397, 10:10
کد خبر: 29115
خبرنگار: khani
نظرات: 5

مدیرعامل توسعه و تجهیز وزارت ورزش خبر داد

15 اسفند، آغاز بهره‌برداری از طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان

15 اسفند، آغاز بهره‌برداری از طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان 15 اسفند، آغاز بهره‌برداری از طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه‌ریزی برای تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان انجام شد و قرار بر این شد که این طبقه تا روز 15 اسفند 97 به بهره‌برداری برسد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فارس، حسن کریمی در حاشیه بازدید از ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: ورزشگاه نقش‌جهان یکی از پروژه‌هایی بود که شرکت ما تکمیل آن را شروع کرد اما زمان بهره‌برداری از آن طولانی شد که جا دارد از مردم ورزش دوست اصفهان عذرخواهی کنم، خوشبختانه اصل پروژه راه افتاده و مسابقات لیگ برتر فوتبال در این ورزشگاه برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان وجود داشت، این طبقه مورد استفاده قرار نمی‌گرفت، پس از دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس برای فوتبال دوستان نارضایتی ایجاد شد و وزیر ورزش و جوانان دستور داد هرچه سریع‌تر مشکلات طبقه دوم برطرف شود تا علاقه‌مندان به فوتبال با مشکل مواجه نشوند و ما تصمیم به تکمیل این طبقه گرفتیم.
وی تصریح کرد: در نشستی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسؤولان شرکت فولاد مبارکه داشتیم، برنامه‌ریزی برای تکمیل طبقه دوم انجام شد و در آن جلسه قرار بر این شد که این طبقه تا روز 15 اسفند 97 به بهره‌برداری برسد و روند تکمیل طبق برنامه زمانی پیش می‌رود، به‌طور حتم روز 15 اسفند یا حتی زودتر تماشاگران فوتبال دوست می‌توانند از طبقه دوم هم استفاده کنند.
کریمی با اشاره به دربی فوتبال اصفهان در لیگ برتر ایران گفت: من این قول را می‌دهم که حتی اگر دیدار دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن قبل از روز 15 اسفند برگزار شود، تلاش می‌کنیم که تماشاگران اصفهانی از هر دو طبقه استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان پیرامون پوشش سقف طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان بیان داشت: مدت‌ها برای نصب این چادرها از لحاظ فنی و اجرایی با پیمانکار قبلی به دلیل اینکه این کار در ایران کمتر انجام شده، مشکل داشتیم و می‌خواستند از شرکت‌های خارجی برای نصب آن‌ها استفاده کنند، اما با توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تخصص و توان تولید داخلی، با یک پیمانکار خوب داخلی به توافق رسیدیم.
وی در پایان تصریح کرد: نصب چادرها آغاز شده و طبق تعهد پیمانکار و قولی که ما مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مسؤولان شرکت فولاد مبارکه داده‌ایم این است که پوشش کامل سقف طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان تا پایان خردادماه 98 انجام شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها