X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 بهمن 1397, 15:07
کد خبر: 29119
خبرنگار: khani
نظرات: 8

من با پیکان قرارداد دارم و با تمام وجودم بازی کردم

امینی: سپاهان را تحت فشار گذاشته بودیم

امینی: سپاهان را تحت فشار گذاشته بودیم امینی: سپاهان را تحت فشار گذاشته بودیم
مهدی امینی سنگربان پیکان به این موضوع که گفته می شود مقابل تیم سابق خود کم کاری داشته، واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، مهدی امینی سنگربان تیم فوتبال پیکان فصل گذشته به دلیل مصدومیتی که از بازی در تیم امید داشت، فرصت بازی پیدا نکرد. این دروازه بان در ابتدای فصل پس از اینکه قراردادی 2 ساله با سپاهان امضا کرد با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال پیکان پیوست تا با کسب تجربه به تیمی که از آنجا رشد کرده بازگردد.
روز گذشته پس از مدت ها مهدی امینی توانست در یک بازی رسمی بازی کند و جالب این بود که این حضور در مقابل تیم سابقش یعنی سپاهان رقم خورد. البته تک گلی که امینی در باخت یک بر صفر تیمش دریافت کرد هم شایعاتی بی اساس به همراه داشته.
در ادامه می توانید صحبت های سنگربان پیکان را بخوانید.
امینی در مورد شکست یک بر صفر برابر سپاهان و ادامه روند نزولی پیکان در گفتگو با "ورزش سه" می گوید: بازی خوبی با صدرنشین جدول بود. ما البته وضعیت خوبی نداشتیم. شش باخت پشت سر هم داشتیم و آمده بودیم ببریم؛ نسبت به بازی های قبل خیلی خیلی بهتر بودیم و همه دیدند که چطور سپاهان صدرنشین جدول و تیمی که برای همه تیم ها خطرناک است و آنها را تحت فشار قرار می دهد، مقابل ما مجبور به دفاع شد ولی نتوانستیم گل بزنیم.
وی در مورد حضورش در میادین رسمی که پس از مدت ها و پس از بازی های آسیایی جاکارتا رخ داد، بیان کرد: بعد از بازگشتن از بازی های آسیایی اولین بازی ام بود. خوشحالم که توانستم بازی کنم و نمایش بدی نداشته باشم.
امینی که تحت قرارداد باشگاه سپاهان است و به صورت قرضی در پیکان بازی می کند در این رابطه می گوید: سال بعد با سپاهان قرارداد دارم ولی باید ببینم چه می شود. من فوتبالم را از آکادمی سپاهان شروع کردم و 11 سال در این تیم بوده ام. دوری از این تیم خیلی سخت است ولی حالا در پیکان هستم و تمام تلاشم را برای این تیم انجام می دهم و باید ببینیم در آینده چه پیش می آید.
سوال بعدی ما از مهدی امینی در مورد حواشی و شایعاتی بود که ایجاد شده؛ چرا که برخی از هواداران تیم های مدعی قهرمانی معتقدند امینی به دلیل سپاهانی بودن اجازه داده دروازه اش به راحتی باز شود که او اینگونه به این موضوع واکنش نشان می دهد: خیلی از بچه ها به من زنگ زده اند که اینطوری نوشته اند؛ ولی خب این حرف ها به خاطر تعصبات کورکورانه برخی از هواداران تیم ها است و همه این را می دانند. من با پیکان قرارداد دارم و با تمام وجودم بازی کردم. این حرف ها هم برایم نه اهمیتی دارد و نه ارزش دارد.
امینی در مورد بازی بعدی برابر ماشین سازی و اینکه پیکان می تواند به شکست های متوالی خاتمه دهد، افزود: بازی بعدی با ماشین سازی در تبریز است. بازی آسانی نیست. ماشین سازی نشان داده تیم خوبی است ولی تیم ما هم در مقابل سپاهان نشان داده که رشد خوبی داشته. تیم ما با حضور آقای فرکی رو به جلو بوده و امیدوارم در بازی بعدی نتیجه هم بگیریم.
سنگربان پیکان حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: تشکر می کنم از آقای هاروت مربی دروازه بان های پیکان و آقای فرکی که طی این مدت خیلی کمک کردند تا با تیم هماهنگ شدم و به شرایط بازی برگردم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها