X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 اسفند 1397, 17:23
کد خبر: 29140
خبرنگار: lark
نظرات: 2

صعود ذوب‌آهن افتخاری برای شهر اصفهان است

فتاحی: وقفه به وجود آمده اصلا به نفع ما نیست

فتاحی: وقفه به وجود آمده اصلا به نفع ما نیست فتاحی: وقفه به وجود آمده اصلا به نفع ما نیست
سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تعویق بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن گفت: وقفه به وجود آمده در بازی‌های سپاهان اصلا به نفع ما نبوده و روی روند تیم تاثیرگذار خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، رضا فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، به مشخص شدن تاریخ بازی نیمه‌نهایی جام حذفی واکنش نشان داد و اظهار داشت: اعتراض‌مان را به سازمان لیگ اعلام کردیم اما با توجه به فشردگی مسابقات راهی به جز برگزاری بازی در تاریخ اعلام شده، نیست.

وی در ادامه افزود: طبق تقومی که سازمان لیگ ابتدای فصل در اختیار باشگاه‌ها گذاشت، قرار بر این بود که فینالیست‌های جام حذفی قبل از شروع نیم‌فصل دوم مشخص شوند، اما به دلیل حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا این امر میسر نشد و در یک سمت جام 3 بازی به تعویق افتاد. ما دوست داشتیم که این مسابقه قبل از اتمام لیگ برگزار شود اما با توجه به نبودن جای خالی در تقویم مسابقات، مکلف به اجرای دستورات سازمان لیگ هستیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در واکنش به احتمال تغییر تاریخ بازی و تلاش پرسپولیسی‌ها در این باره گفت: تاریخ بازی اعلام شده و ما با توجه به آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد. اگر تاریخ بازی تغییر کند، به طور قطع ما به آن اعتراض خواهیم کرد.

فتاحی درباره تعویق بازی سپاهان و ذوب‌آهن و تاریخ برگزاری این دیدار، بیان داشت: خیلی خوشحالیم که ذوب‌آهن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و به مسئولان این تیم تبریک می‌گوییم. صعود ذوب‌آهن افتخاری برای شهر اصفهان است. یک بازی عقب افتاده با ذوب‌آهن داریم که امروز با مسئولان سازمان لیگ در این خصوص صحبت کردم و سازمان لیگ در تلاش است که یک جای خالی در تقویم برای برگزاری آن پیدا کند.

وی در پاسخ به این سئوال که وقفه به وجود آمده در بازی‌های سپاهان، چه تاثیری روی روند این تیم خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: وقفه به وجود آمده در بازی‌های سپاهان اصلا به نفع ما نبوده و قطعا این مساله روی روند تیم تاثیرگذار خواهد بود. در 3 هفته‌ای که از شروع بازی‌های نیم‌فصل دوم سپری شده است، سپاهان روند بسیار خوبی داشته و 7 امتیاز به دست آورده است. در چنین شرایطی سپاهان با یک وقفه 15 روزه مواجه شده و این اصلا برای ما خوب نیست. در حالی که همه تیم‌ها هفته نوزدهم را برگزار می‌کنند، بازی ما به خاطر حضور ذوب‌آهن در آسیا به تعویق می‌افتد و ما باید با فاصله زمانی زیاد هفته آینده به مصاف تراکتورسازی برویم.

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا راهکاری برای کاهش فشردگی بازی‌ها از جانب سازمان لیگ وجود دارد، گفت: به هرحال سازمان لیگ هم مقصر نیست و با توجه به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و فیفا دی، چاره‌ای جز برگزاری بازی‌ها به این شکل ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها