X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اسفند 1397, 10:48
کد خبر: 29153
خبرنگار: khani
نظرات: 2

امیدوارم هر تیمی حقش است قهرمان شود

کیانی: انتقادات علیه سپاهان ناجوانمردانه است

کیانی: انتقادات علیه سپاهان ناجوانمردانه است کیانی: انتقادات علیه سپاهان ناجوانمردانه است
کاپیتان سپاهان در مورد شرایط تیمش و لغو بازی با ذوب آهن صحبت کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مهدی کیانی در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و تمرینات منظمی انجام می‌دهیم و آماده ادامه لیگ هستیم. این وقفه ایجاد شده به ضررمان شد ولی ذوب آهن در آسیا بازی داشت و به عنوان تیم همشهری وظیفه داریم حمایت کنیم و امیدوارم آنها در آسیا موفق باشند.
وی در مورد اینکه لغو بازی با ذوب آهن روند خوب سپاهان را متوقف می‌کند یا نه، گفت: همانطور که گفتم لغو این بازی به ضرر ماست ولی چاره‌ای نیست و باید از نماینده ایران و اصفهان در آسیا حمایت کنیم. با تدابیر کادرفنی و تمرینات منظم در این مدت سعی می‌کنیم روند خودمان را حفظ کنیم و با قدرت همیشگی به ادامه مسابقات برویم.
کاپیتان سپاهان در مورد انتقاداتی که به سبک بازی این تیم می‌شود عنوان کرد: اینکه می‌گویند روی ایستگاهی و اوت دستی به گل می‌رسیم انتقادات درستی نیست و مطرح شدن این مسائل ناجوانمردانه است. استفاده از توپ بلند و ایستگاهی و اوت دستی در همه جای دنیا استفاده می‌شود ولی اینطور نیست که همه تاکتیک ما به این موارد خلاصه شود. مگر می‌شود با اوت دستی صدرنشین شد.
کیانی در مورد حفظ صدرنشینی سپاهان هم گفت: رسیدن به صدرجدول سختی‌های خودش را دارد و حفظ کردن آن هم در نوع خودش دشوار است. ما هفته به هفته پیش می‌رویم و هر بازی از اینجا به بعد برای ما حکم یک فینال را دارد و امیدوارم با همان قدرتی که تا اینجا آمدیم در ادامه هم پیش برویم.
وی در مورد اینکه چندبار تا آستانه قهرمانی رفته ولی به آن نرسیده و حالا بار دیگر این فرصت را در اختیار دارد هم توضیح داد: من در زندگی حسرت گذشته را نمی‌خورم. با تراکتورسازی چند بار تا یک قدمی قهرمانی رفتیم ولی متاسفانه به آن نرسیدیم. الان هم امیدوارم هر تیمی حقش است جوانمردانه به قهرمانی برسد و هیچ وقت بد هیچ تیمی را نمی‌خواهم. اگر هم قهرمانی قسمت با بود به آن می‌رسیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها