X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 اسفند 1397, 20:43
کد خبر: 29174
خبرنگار: khani
نظرات: 1

شرمنده می شوم در مورد رقم تبلیغات محیطی صحبت کنم؛

تابش: با تراکتورسازی بازی داریم و دنبال تنش نیستیم

تابش: با تراکتورسازی بازی داریم و دنبال تنش نیستیم تابش: با تراکتورسازی بازی داریم و دنبال تنش نیستیم
مسعود تابش مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد تا داوری اشکان خورشیدی در دیدار برابر تراکتورسازی بدون اشتباهات تعیین کننده انجام شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان که امروز در تمرین طلایی پوشان حاضر شده بود، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد اتمسفر حاکم بر تیم پیش از دیدار حساس سپاهان برابر تراکتورسازی توضیح داد: جو تیم در این فصل همیشه خدا را شکر خوب بوده و امروز هم شرایط بسیار خوبی بود. بچه ها هم آماده هستند و امیدوارم روز جمعه در بازی مقابل تیم خوب تراکتورسازی بازیکنان توصیه های مربیان را در زمین به خوبی اجرا کنند و شاهد بازی خوبی باشیم.
تابش در مورد صحبت های زنوزی مدیرعامل تراکتورسازی که در مصاحبه اخیر خود مدعی شده بود، داوران در حال کمک کردن به چند تیم هستند، اینگونه واکنش نشان داد: ببینید ما با تراکتورسازی بازی داریم و نمی خواهیم تنش درست کنیم. امیدوارم یک بازی سالم و جوانمردانه را شاهد باشیم. در مورد داوری هم گفتند چند تیم و اسمی از تیم سپاهان نیاوردند. ضمن اینکه ما خودمان را تیمی می دانیم که از داوری طی لیگ هجدهم متضرر شده. نیم فصل اول را همه خاطرشان هست و در شروع نیم فصل دوم هم ما یک بازی از حضور هوادارانمان مقابل سپیدرود محروم بودیم و در بازی با صنعت نفت هم پنالتی محرز ما را بیرون خط کاشتند که همه کارشناسان پنالتی بودن آن صحنه را تایید کردند. این در شرایطی بود که ما می توانستیم سه امتیاز را از آن مسابقه بگیریم. آقای زنوزی هم به صورت مستقیم به تیمی اشاره نکردند و نمی دانیم منظورشان چه تیم هایی هستند.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد انتخاب اشکان خورشیدی برای قضاوت دیدار این تیم برابر تراکتورسازی هم اضافه کرد: معتقدم همه داوران ما خوب هستند. من می پذیرم که اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است. همیشه این درخواست را داشتم که اگر از ویدئو چک استفاده کنیم خیلی از حجم مشکلاتمان کم می شود. امیدوارم آقای خورشیدی قضاوت خوبی داشته باشد. البته ممکن است اشتباهاتی هم باشد ولی امیدواریم اشتباهاتی که در نتیجه بازی تاثیرگذار هستند را شاهد نباشیم.
سوال بعدی ما از مسعود تابش در مورد تعداد پرشمار تراکتوری های سپاهان بود که روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام بازی خواهند کرد؛ موضوعی که بر حساسیت این مسابقه خواهد افزود؛ مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این سوال گفت: به هر حال فوتبال حرفه ای همین است. البته در این بازی سعید آقایی چهار اخطاره هست و حضور ندارد. بله به جذابیت بازی کمک می کند ولی در این بازی بایستی کاملا مراقب باشیم که بازی جوانمردانه باشد. توصیه های لازم در این خصوص انجام شده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.
سوال دیگری که از تابش پرسیدیم در مورد مجموع درآمدهای سپاهان از تبلیغات محیطی سازمان لیگ بود که مدیرعامل سپاهان از جمله "آدم شرمنده می شود در این مورد صحبت کند"، استفاده کرد و افزود: نوزدهم اسفندماه مجمع فدراسیون فوتبال است و سوال می کنیم که چطور است ما هر سال 4،5 میلیارد پول می گرفتیم ولی امسال خیلی ضعیف است. شرمنده ام اعلام کنم سهم سپاهان از تبلیغات محیطی چقدر بوده. تیمی که تا الان صدر جدول است. حالا باید برویم و ببینیم چه می گویند.
مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه آیا مطابق درخواست باشگاه پرسپولیس با تغییر زمان دیدار این تیم برابر سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی موافق می کنند یا خیر، عنوان کرد: به هیچ وجه با تغییر یا تعویق زمان بازی موافق نیستیم. ما حتی برگزاری بازی بعد از فصل برگزار هم مخالف بودیم و دوست داشتیم در طول فصل این بازی انجام شود. حالا سازمان لیگ اعلام کرده که سوم خرداد و دیگر به هیچ عنوان موافق تعویق بازی نیستیم.
وی در پاسخ به این سوال که سپاهان 14 روز استراحت اجباری داشته و این موضوع می تواند سبب فاصله گرفتن بازیکنان از شرایط مسابقه شود و اینکه آیا بهتر نبود بازی معوقه استقلال با ذوب آهن زمان دیگری برگزار شود تا سپاهان در دیدار هفته نوزدهم برابر ذوب آهن طبق برنامه بازی کند، توضیح داد: ما انتظار داشتیم بازی ما با ذوب آهن برگزار شود و موافق این موضوع نبودیم. قطعا به نفع ما بود که برگزار شود. خب این بازی معوقه باعث می شود بازی های ما فشرده تر شود. ما به اندازه کافی تعطیلات داشتیم. 15 روز، یک هفته و حتی 53 روز برای نیم فصل. تا راه می افتادیم لیگ تعطیل می شود. ممکن است یک تیم مشکل داشته باشد و این تعطیلات به آنها کمک کند ولی ما شرایط خوبی داشتیم. با این شرایط تیم ها از شرایط مسابقه فاصله می گیرند.
در نهایت مدیرعامل سپاهان حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: ما تاکید می کنیم که در ادامه لیگ نباید اعتراضی روی بحث داوری داشته باشیم و امیدوارم اشتباهات هم کمتر از نیم فصل اول باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها