X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 اسفند 1397, 12:30
کد خبر: 29182
خبرنگار: khani
نظرات: 1

زیبا بازی کنیم اما نتیجه نگیریم سودی ندارد

جعفری: راست می‌گویید جلوی گل زدنمان را بگیرید

جعفری: راست می‌گویید جلوی گل زدنمان را بگیرید جعفری: راست می‌گویید جلوی گل زدنمان را بگیرید
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در هر بازی تاکتیک خاصی داشته‌ایم؛ نحوه بازی کردن تیم به هدفی که داریم برمی‌گردد؛ اگر زیبا بازی کنیم اما نتیجه نگیریم سودی ندارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حسن جعفری در گفت‌وگو با ایمنا، با بیان اینکه تیم در وضعیت خوبی به‌سر می‌برد، اظهار کرد: بازی مقابل ذوب‌آهن به تعویق افتاد و برای این که از شرایط مسابقه دور نباشیم یک بازی درون تیمی داشتیم که مفید بود.
وی در رابطه با دیدار روز جمعه تراکتورسازی تبریز با سپاهان اصفهان، افزود: بازی بسیار حساس و مهمی پیش‌رو داریم؛ این دیدار حساسیت خاص خودش را دارد و با تمام قدرت به تبریز می‌رویم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
مدافع راست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه همیشه در تمرینات سعی کرده در آمادگی کامل باشد، تصریح کرد: حضورم در ترکیب تیم برای بازی مقابل تراکتورسازی به تصمیمات کادر فنی بستگی دارد؛ همیشه به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم و هر زمانی که صلاح بدانند با تمام قدرتم برای تیم بازی می‌کنم.
جعفری در رابطه با انتقادهایی که در مورد تعطیلات لیگ وجود دارد و همچنین فشرده شدن بازی‌های لیگ، گفت: اگر به لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال دنیا نگاه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که تیم‌ها هر سه روز یک‌بار بازی می‌کنند اما در ایران بازی‌ها هفتگی برگزار می‌شود.
حرفه‌ای‌تر شدن زندگی فوتبالیست‌ها نسبت به گذشته
وی با اشاره به اینکه به نظر من مصدومیت‌ها در مسابقات لیگ برتر به خود بازیکن بر می‌گردد که آیا بازیکن زندگی حرفه‌ای دارد یا خیر؟، تصریح کرد: تغذیه و خواب بازیکن در مصدومیت‌ها بسیار تأثیرگذار است؛ زندگی حرفه‌ای در فوتبالیست‌های ایران به نسبت گذشته بهتر شده است؛ در این سال‌ها بازیکنانی بوده‌اند که همیشه نتیجه گرفته و مصدومیت خاصی هم نداشته‌اند و این مسئله به حرفه‌ای بودن آن‌ها بر می‌گردد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه هدف سپاهان قهرمانی است، اظهار کرد: با تمام وجود برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم؛ سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی به دنبال قهرمانی است که امیدوارم با تلاش بازیکنان تیم به اهدافمان برسیم.
جعفری در پاسخ به این سوال که پرداختی‌های باشگاه سپاهان به بازیکنان از ابتدای فصل تاکنون چطور بوده، گفت: باشگاه سپاهان در حد توان به بازیکنان رسیدگی کرده است و مشکلی در پرداخت قراردادها نیست.
جنس‌مان در برخی پست‌ها جور نبود
وی با اشاره به اینکه هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد، افزود: سپاهان امسال نسبت به سال گذشته مهره‌های بیشتر دارد و مربی نامداری سکان هدایت سپاهان را بر عهده دارد؛ سال گذشته تا حدودی بدشانسی آوردیم و به قول فوتبالی‌ها در برخی از پست‌ها جنسمان جور نبود؛ فصل گذشته خوب بازی می‌کردیم و به نتیجه نمی‌رسیدیم؛ سال گذشته را فراموش کرده‌ایم؛ امسال تیم خوب و یکدستی داریم و خوشحالم که تا الان در صدرجدول قرار داریم.
راست می‌گویید جلوی گل زدنمان را بگیرید
بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که برخی معتقد هستند سپاهان تنها از تاکتیک‌های هوایی برای به گل رسیدن استفاده می‌کنند، تصریح کرد: این حرف بی‌خودی است که برخی‌ها به زبان می‌آورند؛ ما در بازی‌های امسال به شکل‌های مختلفی به گل رسیده‌ایم و در هر بازی تاکتیک خاصی داشته‌ایم؛ نحوه بازی کردن تیم به هدفی که داریم بر می‌گردد؛ اگر زیبا بازی کنیم اما نتیجه نگیریم سودی ندارد.
جعفری با بیان اینکه در برخی بازی‌ها روی زمین و با پاس‌کاری گل زده‌ایم، گفت: در یک بازی به مشکل برخورده و نیاز داشتیم از ارسال‌های هوایی استفاده کنیم؛ این درست نیست که دیگران بگویند یک تیم تنها بر روی ارسال‌های هوایی بازی می‌کند و تاکتیک دیگری ندارد؛ اگر راست می‌گویند و این تنها تاکتیک ما است، بیایند و جلوی گل زدن ما را بگیرند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها