X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 اسفند 1397, 18:19
کد خبر: 29185
خبرنگار: lark
نظرات: 9

در زمین خودمان هر تیمی را شکست می‌دهیم

ایمانی: سپاهان با امتیاز تبریز را ترک نمی‌کند

ایمانی: سپاهان با امتیاز تبریز را ترک نمی‌کند ایمانی: سپاهان با امتیاز تبریز را ترک نمی‌کند
اکبر ایمانی، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی با سپاهان داریم، ولی ما هم تیم قدرتمندی هستیم و در زمین خودمان هر تیمی را شکست می‌دهیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، اکبر ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به دیدار روز جمعه تیمش برابر سپاهان گفت: سپاهان تیم خوبی است، ولی ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم. ما در زمین خودمان هر تیمی را شکست می‌دهیم، چون از حمایت هواداران بهره می‌بریم. در بازی با استقلال هم دیدید که 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه و اطراف آن حضور داشتند و با حمایت آنها سه امتیاز را گرفتیم. بازی با سپاهان هم یک بازی شش امتیازی است و با حمایت هواداران تراکتورسازی، آنها با امتیاز تبریز را ترک نخواهند کرد.

وی در مورد غیبت اشکان دژاگه در این بازی تأکید کرد: اشکان یک بازیکن بسیار تأثیرگذار برای تراکتورسازی است و همه می‌دانند که او فوق‌العاده است. اعتقاد من این است که داور بازی با سایپا بی‌جهت این بازیکن را برای بازی با سپاهان محروم کرد، ولی امیدوارم بازیکنی که جانشین دژاگه می‌شود بهترین عملکرد را در تیم داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که چطور بعد از پیوستن به این تیم بلافاصله در ترکیب ثابت سرخپوشان قرار گرفت، تصریح کرد: من در صنعت نفت هم تمرین داشتم و از لحاظ بدنی مشکلی نداشتم. البته این تشخیص کادر فنی بود که در ترکیب ثابت قرار بگیرم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را در تراکتورسازی داشته باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها