X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 اسفند 1397, 11:50
کد خبر: 29188
خبرنگار: khani
نظرات: 1

ماموریت بزرگ نیازمند در یادگار امام تبریز

ماموریت بزرگ نیازمند در یادگار امام تبریز ماموریت بزرگ نیازمند در یادگار امام تبریز
دروازه‌بان ملی پوش سپاهان در دیدار با تراکتورسازی ماموریت ویژه‌ای برای محافظت از دروازه تیمش و حفظ این تیم در کورس اصلی قهرمانی در پیش خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، آنتونی استوکس به عنوان اصلی ترین و خطرناک ترین مهاجم تراکتورسازی از انگیزه زیادی برابر سپاهان برخوردار است. خصوصا اینکه جنگ اصلی آقای گلی در این دیدار در سمت دیگر زمین حضور دارد و موفقیت هر کدام از آنها می‌تواند شانس دستیابی به این عنوان در پایان فصل را افزایش دهد.
در این میان نقش پیام نیازمند، گلر جوان اما اکنون باتجربه سپاهان که در این فصل عملکرد درخشانی از خود در ترکیب زردپوشان اصفهانی به جا گذاشته، زیاد خواهد بود. او که توانسته با عملکردی موفق در ترکیب سپاهان تنها بازیکن حاضر از اردوگاه امیر قلعه نویی در تیم ملی و جام ملت‌ها لقب گیرد، اکنون مسوولیت سنگینی برای نمایش توانایی خود و دستیابی به موفقیت نهایی در این تیم پیش رو خواهد داشت.
دروازه‌بان جوان سپاهان در جدال با پیکان به عنوان تیم سابق خود توانست نهمین کلین شیت فصل را به نام خود کند تا اکنون برابر تیم‌های نفت آبادان در دو بازی رفت و برگشت، پیکان در دو بازی رفت و برگشت، نفت مسجدسلیمان، استقلال تهران، سایپا، پدیده و نساجی مازندران بسته نگه دارد. بیشترین زمان کلین شیت در دروازه سپاهان به دوره حضور رحمان احمدی می‌رسد که او موفق شده بود شانزده بار دروازه این تیم را مقابل حریفان بسته نگه دارد. اکنون پیام نیازمند طی 12 بازی آتی با پیراهن تیمش فرصت این را دارد تا به این رکورد سابق دست یابد و از این حیث برترین شود.
نیازمند در شرایطی این هفته برابر تراکتورسازی قرار خواهد گرفت که حریف با توجه به جو جالب توجه استادیوم خانگی‌اش و همچنین بهره بردن از ستاره‌های ملی‌پوش و صاحبنام به دنبال دستیابی به امتیازات کامل این بازی خواهد بود و در این میان سهم دروازه‌بان زردپوشان برای مقابله با اهداف شاگردان جرج لینکنز خواهد بود. تیمی که بعد از سپاهان دومین خط هجومی برتر لیگ این فصل را داراست و از مهره‌هایی برخوردار است که به خوبی قادرند از کوچکترین اشتباه به سود تیم خود استفاده کنند. با این حال اکنون امیدواری امیر قلعه نویی به دروازه تیمش در جدال با تیم سابقش خواهد بود و باید دید شماره یک زردپوشان چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها