X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 اسفند 1397, 11:34
کد خبر: 29278
خبرنگار: khani
نظرات: 8

بازی چنان چنگی بر دل نمی زد و تماشاگر پسند نبود

چرخابی: سپاهان حرفه‌ای بازی کرد

چرخابی: سپاهان حرفه‌ای بازی کرد چرخابی: سپاهان حرفه‌ای بازی کرد
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: با توجه به نتیجه تساوی بازی دیروز پرسپولیس، سپاهان حرفه‌ای بازی کرد و از اندوخته‌ای که داشت، محافظت کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد حسین چرخابی در‌ گفت و گو با ایسنا، در خصوص دیدار سپاهان و پارس جنوبی جم، اظهار کرد: در حال حاضر لیگ در بالای جدول و پایین جدول وضعیت حساسی پیدا کرده است. سپاهان اگر بازی خیلی خوبی انجام دهد و امتیاز از دست بدهد، برخی اعتراض می کنند که چرا امتیاز از دست دادیم و اگر هم بازی حرفه‌ای انجام دهد و ۳ امتیاز بازی را کسب کند، عده‌ای می گویند از سپاهان انتظار بیشتری می رود که بهتر بازی کند.
وی ادامه داد: در بازی دیروز، سپاهان حرفه‌ای بازی کرد و با توجه به نتیجه تساوی دیدار پرسپولیس از اندوخته‌ای که داشت، محافظت کرد. درست است که بازی آن چنان چنگی بر دل نمی زد و تماشاگر پسند نبود، اما سپاهانی ها حرفه‌ای بازی کردند و بدون شک حقشان پیروزی بود.
چرخابی درباره تیم پارس، افزود: پارس جنوبی تیم خوبی است. فوتبال خوبی بازی می کنند و همیشه لقمه گلوگیری برای تیم های بزرگ است.
ی در خصوص مسائل داوری این روزهای فوتبال، ادامه داد: این موضوع در ایران مد شده است که بلافاصله پس از بازی، دیوار کوتاه تر از داوران پیدا نمی کنند. یکی از دلایلی که در ایران موجب ضعف داوران شده، عدم حمایت از داوران است. در اروپا مربیان حق تاختن به داوران را ندارند و اگر این کار را انجام دهد بلافاصله محروم خواهند شد.
وی افزود: متاسفانه در ایران داور نه داخل زمین حمایت می شود و نه خارج از زمین و در نهایت با ترس و لرز سوت می زنند که نتیجه اینکه می بینید، می شود. وقتی که مربی علت شکست تیمش را گردن داور بیاندازد، بازیکن به نقاط ضعف خود پی نخواهد برد و به ضرر تیم است. اگر مربیان به مسائل فنی تیم خود توجه بیشتری کنند به نفع خودشان است.
چرخابی، در خصوص پیشنهادش برای کمیته داوران، اظهار کرد: یک پیشنهاد خوب برای کمیته داوران از فصل بعد دارم و این است که یک پول خوب را به عنوان پاداش برای داوران قرار دهند و هر هفته داوران را امتیازبندی کنند و داورانی که در طول هفته قضاوت های خوبی داشتند علاوه بر دستمزد، پاداشی برایشان در نظر گرفته شود. برعکس این موضوع هم است و داورانی که سوت اشتباه می زنند، جریمه شوند.
وی گفت: مطمئن باشید اگر این اتفاق رخ دهد آنها نیز انگیزه‌ خاصی پیدا می کنند و بسیاری از این مسائل حل خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها